فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
یک مساله مهم این است که چرا چهره تهران آشفته‌‌‌تر و شلخته‌‌‌تر از قبل شده است؟ واقعیت این است که بخش قابل توجهی از بودجه‌‌‌های سالانه همواره به مساله نگهداشت اختصاص پیدا می‌‌‌کند اما با این حال روند رو به بهبودی در حوزه نگهداشت در این دوره مدیریت شهری شکل نگرفته است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان گفتند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است...
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
وضعیتی از آشفتگی و بی‌تکلیفی در حوزه حجاب پدیدار شده که مدیریت بی‌نظمی را بیش از بیش دشوار می‌کند. رویکرد ذهنی اشتباه به موضوع حجاب حتی تاثیرات سلبی بزرگی را بر جامعه گذاشته که نمود‌های آن به وضوح قابل مشاهده هستند. به جرات می‌توان گفت که مشکلات کنونی در حوزه حجاب با ذهن تصمیم‌گیران ارتباط دارد و نه کف جامعه
وضعیتی از آشفتگی و بی‌تکلیفی در حوزه حجاب پدیدار شده که مدیریت بی‌نظمی را بیش از بیش دشوار می‌کند. رویکرد ذهنی اشتباه به موضوع حجاب حتی تاثیرات سلبی بزرگی را بر جامعه گذاشته که نمود‌های آن به وضوح قابل مشاهده هستند. به جرات می‌توان گفت که مشکلات کنونی در حوزه حجاب با ذهن تصمیم‌گیران ارتباط دارد و نه کف جامعه
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: فروش گونه های حیات وحش مانند لاک‌پشت، مارماهی و سمندر حتی برای نوروز ممنوع و تخلف است.
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
جلسه ویدئوکنفرانس کارگروه ملی مدیریت چرا برای تنظیم تقویم کوچ بهاره عشایر در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی برای مدیریت چرای دام و ساماندهی کوچ در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.
کارشناسان اقتصادی با نگاه های مختلف به بررسی وضعیت ارز و راه های مدیریت دلار پرداختند.
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
رئیس کمیته ملی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت حبیب کاشانی توسط مهدی تاج شد.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر چین از این سیاست دست برداشته و مقداری این سیاست را کنار گذاشتند. زیرا نتیجه‌بخش نبوده است. درباره آمار واکسیناسیون هم وقتی سیاست کرونای صفر را در نظر می‌گیرید، مقداری میزان واکسیناسیون هم کاهش می‌یابد؛ حال اکنون که سیاست کرونای صفر در چین به نتیجه مطلوب نرسیده و آن را کنار گذاشتند، طبیعتا به نظر می‌آید که نسبت به خیلی از کشورها، سطح ایمنی در چین پایین آمده است.
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از جمله علل این موضوع آن است که در دوسال گذشته تحت تاثیر پاندمی کرونا، موارد بهداشت فردی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشش ماسک، بهداشت دست‌ها و ... رعایت شده و البته مدارس نیز تا حدی تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده‌اند و به این ترتیب مواجهه کودکان با ویروس‌های تنفسی کمتر بوده و به همین دلیل نیز مستعدتر هستند که بیماری را با شیوع بیشتری بگیرند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
شهردار تهران گفت: تکلیف اول این است که شهر را مناسب سازی کنیم چرا که شهر ما برای استفاده این عزیزان مناسب نیست.
مدیریت حقوقی فولاد در خصوص فحاشی شب گذشته هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان فولاد واکنش نشان داد.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ