سامسونگ اعلام کرد دستگاه‌های که ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارند، به روند بهبود فروش در نیمه دوم سال کمک خواهند کرد، اما هشدار داد درآمد در سه ماهه فعلی، احتمالا کاهش پیدا می‌کند و نرخ استفاده از کارخانه در کسب و کار تولید قراردادی تراشه این شرکت کاهش خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدرتمندترین سنسور سامسونگ، دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی HU۱ خواهد بود. اگرچه درحال‌حاضر استفاده از چنین سنسوری در دنیای گوشی‌های هوشمند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چند سال پیش درباره سنسور‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هم چنین حسی داشتیم.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
مجموعه دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ در دنیای گوشی‌های تاشو عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از بهترین‌ها باشد. این گوشی برای فیلم‌برداری در حالت نیمه‌باز نیز بهینه‌سازی شده تا با قرار دادن آن در حالت مذکور، بتوانید بدون نیاز به پایه و استند عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.
سامسونگ ادعا کرده که برای ساخت کاغذ جعبه دستگاه‌ها از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده کرده است. علاوه بر این، برای محافظ‌های قاب جلویی و پشتی دستگاه نیز از کاغذ بازیافتی استفاده شده است.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
این چیپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 MP2 است که حداکثر از وضوح نمایشگر qHD و همچنین امکان پخش ویدیو به‌صورت 21 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ به اولین شرکتی تبدیل شد که توسعه تراشه حافظه GDDR۷ DRAM خود را برای محصولاتی مثل GPU‌ها کامل می‌کند.
بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت 5400 دلار، درواقع نسخه 83 اینچی تلویزیون OLED S90C با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر 144 هرتز است.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
امروز در مورد Galaxy Tab S۹+ و Galaxy Tab S۹ Ultra صحبت می‌کنیم، دو تا از سه تبلتی که باید از خانواده S۹ تشکیل شوند (سومین مدل S۹ وانیلی است). از طریق یک گواهینامه جدید TUV، اکنون می‌دانیم که سه نسخه از هر کدام وجود خواهد داشت.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
گلکسی S۲۳ مخصوص ارتش آمریکا، مانند نسخه تجاری خود، از استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس وجود دارد.
سامسونگ Galaxy S۲۳ Ultra Limited Edition را معرفی کرده است که نسخه خاصی از S۲۳ Ultra با رنگ جدید یا ویژگی های جدید نیست
طبق گزارشی جدید، سامسونگ می‌خواهد با همکاری Naver، یک پلتفرم هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT بسازد. البته این ابزار برخلاف محصول OpenAI، به‌طور عمومی عرضه نخواهد شد و تنها کارکنان سامسونگ به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.
سامسونگ الکترونیکس در مواجهه با رکود جهانی تقاضا برای نیمه رساناها و افت شدید قیمتها، اعلام کرد تولید تراشه را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می دهد.
سامسونگ گلکسی A54 در آستانه عرضه به بازار قرار دارد؛ چرا که مدل نسل قبلی آن در ماه مارس سال 2022 عرضه شد.
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
تبلت‌های سامسونگ به تراشه‌های قدرتمند، نمایشگرهای باکیفیت و قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی مجهز شده‌اند، بنابراین سامسونگ می‌خواهد با یک ویژگی جدید به تکامل آن‌ها کمک کند: مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار
که این فناوری نیازی به دکل‌های مخابراتی ندارد و ظاهراً به‌زودی قرار است همراه با تراشه‌های اگزینوس، اینترنت ماهواره‌ای را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد.
گلکسی S23 اولترا معرفی شد تا داستان خانواده محبوب گلکسی نوت همچنان ادامه داشته باشد.
گلکسی A13 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و گلکسی A23 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ