وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.
بسیاری از صدا‌هایی که می‌توانند باعث ایجاد میسوفونیا شوند، چندان مورد علاقه همه نیستند. جویدن با صدای بلند بیشترین انزجار را در میان پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی ایجاد کرد و بسیاری از صدا‌های دیگر باعث تحریک در بین بیشتر شرکت‌کنندگان شد.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
هنگامی که یک وعده غذایی سرشار از نشاسته می‌خورید، میل به شیرینی را در خود ایجاد خواهید کرد. یک علت تمایل به خوردن شیرینی بعد از غذا می‌تواند به دلیل مصرف نشاسته باشد. در حقیقت این منابع سرشار از نشاسته، فاقد مقادیر کافی پروتئین و فیبر هستند. به همین دلیل نمی‌توانند احساس سیر شدن کامل را برای شما ایجاد کنند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
کاپیتان نساجی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی دیدار با استقلال توضیحاتی ارائه می دهد.
وزیر کشور گفت: دشمن بعد از اغتشاشات رسماً اعلام کرد که اقتصاد کشور را مورد حمله قرار می‌دهد که البته از قبل هم در دستورکارشان بود.
امید رضا روانخواه، سرمربی سابق تیم بادران تهران چند روزی است که تمرینات تیم ملی دانشجویان را با دعوت از 28 بازیکن استارت زده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد که شاگردانش باید آمادگی جنگیدن تا پای جان برای نتیجه را داشته باشند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
سرمربی مس رفسنجان از مشکلات داوری که در حق تیمش شده بسیار گله مند است.
همشهری نوشت: رهبری در همین سخنرانی روشن فرمودند حجاب امر ضروری دین است و لذا بدحجابی را به‌عنوان یک نقص پذیرفتند. این فرق می‌کند با جماعت غربزده و متحجری که منکر مسئله حجاب‌اند.
سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان بعد از یک شکست سنگین قول ترمیم را می دهد.
علی پروین در حاشیه مراسم ختم کریم باوی خواستار توجه بیشتر مسئولین به پیشکسوتان شد.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: بعضی از نخبه‌ها در اینجا رشد میکنند، وقتی نوبت ثمردهی میرسد میروند میوه‌شان را به دیگری میدهند. گاهی هم آن دیگری دشمن است.
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان با بررسی قوانین پنجم و ششم توسعه اذعان کرد بعضی پیشنهادات مسئولین سیما در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال مغایر با قانون است
آیت الله ابوالقاسم علیدوست، گفت: واقعا برخی ورودها خودش مصداق منکر است. من ابدا مثل برخی ها نمی خواهم کل قضیه را زیر سؤال ببرم ولی این نکته هست که با بعضی مسائل باید دقیق تر برخورد شود. این ساده انگاری ها لطمه می زند و بعضی وقت ها کار به جایی می رسد که اگر میلیاردها دلار یا تومان خرج می شد میسر نبود که یک مسأله را این طور خراب کرد. به تعبیری چنان بد دفاع می شود که کار ضایع می شود و از بین می رود.
ایران از جمله کشورهایی است که باوجود داشتن ظرفیت بالا به منظور توسعه انرژی های تجدیدپذیر برق، در این رابطه در سال و دهه های گذشته توسعه چندانی را تجربه نکرده است و همین مسئله به تشدید مشکلات صنعت برق دامن زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ