سخنگوی دولت گفت: دولت در مورد خودرو دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نمی کند و هر تصمیم بگیرند به همان ملتزم خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
وزیر صمت گفت: دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت‌گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخت و بازار را تبدیل به بازار رقابتی کامل کرد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت : اصلاح حکمرانی در صنعت با تاکید بر کاهش تصدی‌گری را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه در صنایع معادنی هنوز هم خام فروش هستیم.
مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می دهند اما اقتصاد دستوری دخالت دولت را در مواقعی که لازم باشد مجاز می داند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
بهروز حبیبی نایب رئیس هیات مدیره کروز معتقد است؛ مسیر تقویت بخش خصوصی نیز رشد اتاق‌های بازرگانی از نظر کمی و کیفی است.
علی فراقی گفت: دخالت دولت در بازار سرمایه با تغییر عوامل بنیادی همیشه مانع شکل گیری روندهای صعودی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کنترل وضعیت ارز و کاهش نرخ ارز آزاد، دولت باید در این بازار دخالت مستقیم کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات گفت: سال گذشته یارانه مربوط به میوه شب عید هرز رفت زیرا کار کارشناسی برای استفاده از این یارانه انجام نشده بود.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه هدف غائی ما در صنعت خودروسازی، رقابت پذیر کردن این صنعت است، گفت: فضای رقابتی باعث می‌شود که هم روابط تنظیم شود و هم دخالت دولت به حداقل برسد.
دولت سوریه ضمن اعلام حمایت از دولت و ملت ایران، بر مخالفت خود با دخالت خارجی در امور داخلی ایران تاکید کرد.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
کنگره فدراسیون جهانی والیبال از یکم تا سوم مهرماه با حضور تمامی اعضا از جمله محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در شهر آرنهم هلند برگزار شد.
کاخ سفید می‌گوید دولت در عملیات‌های مرتبط با تحقیقات پیرامون ترامپ دخالتی ندارد.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
جمعه و همزمان با آخرین روز برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور شمارشان را ۷۰ مورد اعلام کرد و تاکید نمود که این موارد با ابتکار عمل سازمان مطبوعش شناسایی و دستگیر شده اند، دیروز به ۴۵۰ پرونده، آن هم تنها در گروه آزمایشی علوم تجربی افزایش یافت و دیشب در گفت و گوی رئیس سازمان با رسانه ملی، مشخص شد به ۴۸۰ مورد رسید
دولت دخالت در انتخاب سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.
کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ