رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
قانونگذاران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره استفاده احتمالی از هوش مصنوعی در زرادخانه هسته‌ای این کشور هشدار دادند.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی‌ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی‌ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی پیشنهادی ابتکاری حاوی سه راهبرد با عنوان «جهان اسلام؛ همبستگی برای صلح و توسعه پایدار» ارائه و تبیین کرد و همچنین نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.
مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره وضعیت و روند طلاق در جامعه منتشر و نسبت به خطر شکستن قبح طلاق هشدار داد.
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بیش از شش ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که استان آبستن حوادثی است و فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنند، اما اقدامی صورت نگرفت.
رئیس مجلس نمایندگان سفر مداخله جویانه خود به ارمنستان در بحبوحه تنش های تازه این کشو و جمهوری آذربایجان را با اهداف واهی توجیه کرد.
هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می‌دهم که همان طوری که مافیا‌های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا‌های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس درباره خطر «انطباق کامل رویکردهای موافقان خارجی تحریم با کاسبان داخلی تحریم» هشدار داد.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
تحلیلگران به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان واکنش نشان داد و درباره تبعات خطرناک آن هشدار دادند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.
امروز مطالبی همچون کدام نماد سود بیشتری به سهامداران داد؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، حباب سکه رکورد زد، انتقال سهام عدالت متوفیان تا پایان شهریور، شرایط ثبت نام متقاضیان جدید یارانه، استعلام وضعیت دهک‌بندی چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از گذشت دقایقی از تمرین روز گذشته تیمش دچار کسالت شد و پزشکان تیم پرسپولیس بالای سر او حاضر شدند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با برشمردن الزامات واردات خودرو گفت: اختصاص سهمیه واردات به خودروسازان خطر بزرگی است که می‌تواند نوع جدیدی از انحصار را در بازار خودرو ایجاد کند، لذا به شدت باید از آن اجتناب شود.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به نفوذ انقلابی‌نماها در فضای سیاسی کشور گفت: ممکن است این انقلابی‌نماها، آدم‌های نفوذی باشند و برای خدشه‌دارکردن اصول انقلاب در چهره بسیجی، حزب‌اللهی و... حرکت‌هایی کنند که انقلاب را خدشه‌دار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ