ارومیه - رئیس جمهور با حضور میدانی در مناطق زلزله زده خوی از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در سخنانی درباره روابط روسیه و مصر تاکید کرد که قصد داریم این روابط را به سطح بالایی که دو کشور شایسته آن هستند برسانیم.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان در دیدار خود بر لزوم گسترش مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کردند.
اهواز - رئیس جمهور در دیدار فعالان جبهه انقلاب خوزستان که در مسجد ارشاد اهواز تشکیل شد بر اهتمام و توجه بیشتر مسئولان به مسایل و اولویت‌های استان تاکید کرد.
حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.
وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی امروز خود درباره برگزاری دیداری در چند روز آینده توافق کردند.
علیرضا بیرانوند و مربی گلرهای تیم فوتبال تراکتور پس از پایان دیدار حساس تیم‌هایشان گفتگوی جالب توجهی در ورزشگاه بنیان دیزل داشتند.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان با خانم «آیساتا تال سال» وزیر خارجه سنگال دیدار کرد. دو وزیر در این‌ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا، رییس موساد دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق و هئیت همراه او با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) دیدار و گفتگو کردند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
دیدار و گفتگوی مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در وین در حال برگزاری است.
مندلا ماندلا که جهت دریافت جایزه خویش در مراسم برندگان جایزه حقوق بشر اسلامی‌به تهران سفر کرده است، با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ