رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در محله دردار تهران حضور پیدا کرد و با کسبه و مردم این محله به گفتگو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از این مراسم که با قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در حسینیه هدایت در میدان قیام تهران برگزار شد، برخی شهروندان به صورت بی واسطه به گفت‌وگو با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختند.
حضور رئیس مجلس در مراسم پرفیض دعای عرفه در حسینیه هدایت تهران
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: چون تدوین برنامه هفتم توسعه نهایی نشده است برنامه حضور رئیس جمهور در مجلس لغو شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: ایران همواره در طول تاریخ محل حضور ادیان بوده و مردم آن موحد بوده‌اند.
نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» با حضور عشقی رئیس سازمان بورس، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، و مدیران عامل فرابورس ایران و بورس کالا در محل اتاق کرمان برگزار شد.
اجلاس ملی «نخبگان نظریه پردازی سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی» سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
تبریز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان تبریزی حضور پیدا کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ حضور پیدا کرد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عالی مشترک پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس دومای روسیه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
حضور قالیباف رئیس مجلس در صف زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه حضور یافت و درباره وضعیت صنایع پیشران کشور از جمله صنعت هسته‌ای بحث شد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز با حضور در محله دردار تهران با کسبه و مردم این محله به گفت‌وگو پرداخت.
تصاویری از محمدباقر قالیباف حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نجف و راهپیمایی اربعین را مشاهده می‌کنید.
سفر اخیر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه خشم چین را برانگیخت.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ