مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سوم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم با آمادگی کامل به مسابقات و امیدوارتر از گذشته به هفته اول رسیده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص صبحانه و تغذیه سالم به گفتگو پرداخت.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
علی مطهری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مسعود رضایی شریف آبادی کارشناس مسائل تاریخی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما، اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) را تببین و درباره آن گفت و گو کردند.
رییس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال عمان دیدار و گفتگو کردند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با عضو هیأت رئیسه و سرمربی جوانان که در ازبکستان هستند، گفتگو کرد.
یک فوق تخصص روماتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص بیماری نقرس به گفتگو پرداخت.
صربستان اعلام کرده است که آماده گفتگو در مورد طرح غرب درباره کوزوو است، اما حاضر به پذیرش کووزو به عنوان عضو سازمان ملل نیست.
رئیس، دبیرکل و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دیدار و گفتگو کردند.
فایل صوتی گفتگوی هماهنگ شده رئیس فدراسیون فوتبال که در آن سعی می‌کند از عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات استان خراسان رضوی حمایت کند، دردسر‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در شرایط فعلی برخی دانشجویان ممنوع‌الخروج شوند به صلاح کشور نخواهد بود چراکه این شیوه مناسبی برای برخورد نیست؛ باید با دانشجویان گفتگو کنیم.
فیلم مصاحبه تصویری با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون را مشاهده می‌کنید.
شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: تحولات منطقه و تنش ها و بی ثباتی و تحریم اقتصادی بخشی از سیاست آمریکاست.
وزرای خارجه کشورهای عضو «گروه- ۷» طی نشست امروز و فردا در آلمان درباره ایران نیز گفتگو می‌کنند.
روسای جمهور ایران و آذربایجان در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور بلاروس در حاشیه برگزاری اجلاس سران سازمان عضو همکاری‌های شانگهای با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که پیش از این در صدد ایجاد تغییراتی در کادر تیم ملی بود که در نهایت اعضای هیات رییسه آن را وتو کردند، اکنون در خصوص وضعیت شکل گرفته حول نیمکت تیم ملی به گفتگو پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ