خشونت حد و مرزی ندارد؛ از شیشه‌شکستن شروع می‌شود و به اسلحه ‌کشیدن می‌رسد. اگر ما ابتکار عمل را در دست بگیریم و با جوانان سخن بگوییم، آن ها خشونت را ترک می‌کنند و تنها عده‌ای محدود می‌مانند که از اول برای خشونت به خیابان آمده بودند. در آن صورت آن ها تنها می‌مانند، به ویژه زمانی که مشاهده کنند مخاطبی ندارند، خیابان را رها می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما به‌عنوان قائل به حجاب و پوشش شاهد این باشید که افراد می‌توانند با مقدار بیشتری پول خرج کردن، چیزی که ارزش تلقی می‌شده را بخرند و حالا حاکمیت برای اعتقادات شما و آرمان‌های خودش قیمت معین مشخص کرده است. روح حاکم بر لایحه حول محور مسائل مادی و اساسا توان اقتصادی تنظیم شده است. شما هر چقدر پولدارتر باشید، در امر پوشش آزادتر خواهید بود و درصورتی‌که در طبقه اقتصادی خاصی متولد شده باشید، اجازه انتخاب و اختیار برای پوشش خواهید داشت، اما اگر از طبقه متوسط یا پایین جامعه باشید مجبور به پذیرش حدود پوششی حکومت هستید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خودش را در رابطه با جزایر سه گانه هیچگاه قابل گفتگو ندانسته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.
برهانی، حقوقدان در گفت‌وگویی ویدئویی درباره حجاب و راهکار‌های حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی توضیح می‌دهد. او در بخشی از این گفتگو با اشاره به حواشی رخ داده در بحث حجاب تاکید می‌کند که همه این فجایع ناشی از عبور از حیطه قانون است.
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
رئیس‌جمهور ترکیه با رئیس شورای حاکمیتی و همچنین فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان درباره تحولات این کشور تلفنی گفتگو کرد.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
کیانیان: در حوزه سیاست بله یک حاکمیت‌هایی هستند از جمله حاکمیت خودمان. آنقدر راجع به همه چیز تنگنا ایجاد می‌کنند که بی‌خودی همه چیز سیاسی می‌شود. مساله حاکمیت آب یک مساله سیاسی است، چون مساله اساسی کشور است. ولی به من می‌گویند چرا در هر کاری دخالت می‌کنی؟ زیدآبادی: وقتی شما گفتگو نمی‌کنید و آرای‌تان در معرض نقد قرار نمی‌گیرد نسبت به داشته‌های ذهنی‌تان خیلی توهم پیدا می‌کنید و خیال می‌کنید راه‌حل دارید و هرچه منزوی‌تر می‌شوید کمتر صحبت می‌کنید، کمتر نقد می‌شود و این تقویت می‌شود.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
محمدرضا عارف گفت: باید مختصات سیاست به وقت اکنون، توسط اهالی تدبیر و عقلای کشور مورد فهم و اهتمام واقع شود. بدیهی است که احیای جمهور در جمهوری اسلامی روزآمد با اتکا به قوانین کارآمد و مورد قبول اکثریت مردم، نیازمند تدابیر و تصمیماتی است که نمایندگان جمهور در شرایطی آرام و منطقی و از معبر گفتگو اتخاذ نمایند.
«ایلی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به سودان سفر کرده است با «عبدالفتاح البرهان» دیدار و گفتگو کرد.
طالبان ظاهراً ممنوعیت مواد مخدر را برای بهبود روابط خود با کشور‌های همسایه و همچنین ایجاد این تصور در جهان که با مواد مخدر مبارزه می‌کنند، اعلام کردند. اما کشت و قاچاق خشخاش به دلیل سود بالای آن برای طالبان، در یک سال سه برابر شده است.
آذر منصوری نوشت: راهی نیست جز آنکه در وهله اول حاکمیت شکاف‌های موجود و وجود دیوار قطور بی‌اعتمادی بین خود و شهروندانش را بپذیرد و نه با اقلیتی خاص، بلکه به همه شهروندان ایران از سر آشتی و گفتگو در‌آید.
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز شنبه اعلام کرد که دولت السودانی سیاست احترام به حاکمیت کشورها را دنبال می کند.
راه قهر برای حکومت‌ها همواره آسان‌ترین ولی پر هزینه‌ترین گزینه‌ها است. آسان است برای آنکه به سادگی محقق می‌شود، ابزارش را در اختیار دارند و راه کارکرد آن را می‌دانند. راه اقناع، اما پر پیچ و تاب است و بیشتر با ترغیب سر و کار دارد تا تهدید. راه قهر پرهزینه است برای آنکه ما از جان انسان‌ها سخن می‌گوییم. هیچ هزینه‌ای بالاتر از این وجود ندارد که جانی گرفته شود تا ثبات سیاسی به دست‌آید. هر جانی که گرفته می‌شود، جراحتی است بر روح و جسم تمام جامعه. به جایی نرویم که این جراحات به زخمی لاعلاج مبدل گردند.
اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند. آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفتگو کنید! به آن‌ها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیر‌های احتمالی آن‌ها بگذرید.
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع گفت‌وگویی باید با مشارکت جدی کنشگران سیاسی جدید شامل زنان، دختران و جوانان باشد؛ راه‌حل هم فقط از مسیر سرکوب صورت نمی‌گیرد.
یک استاد دانشگاه تهران در خصوص ضرورت فراهم بودن ملزومات گفت‌وگوی آکادمیک گفت: طرفین گفت‌وگو باید از شرایط برابری برخوردار باشند، برابری در گفت‌وگو بسیار مهم است؛ نه اینکه کسی از قدرت قاهره برخوردار باشد و طرف مقابل با تبعات حقوقی مواجه شود. تاکنون نیز هیچ گفتگوی اثربخشی میان جامعه و حاکمیت صورت نگرفته است و پس از گذشت این روزها، دیگر گفتگو کردن ساده نیست.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ