رئیس جمهور در این گفتگوی زنده تلویزیونی، درباره مهمترین مسائل داخلی و خارجی کشور سخن خواهد گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
در جلسه امشب جبهه اصلاحات، ترکیب هیات رئیسه با رای مجمع عمومی مشخص شد.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم بعد از خبر ۲۱ سیما از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به سخنان امشب رئیسی نوشت: وی امشب از کاهش تورم در انتهای سال ۱۴۰۰ به ۴۰ درصد گفت، ولی درمورد تورم ۶۰ درصدی اردیبهشت امسال چیزی بر زبان نیاورد.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
رئیس جمهور امشب در دومین سالروز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون با مردم گفت‌وگو می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح عملکرد مجلس در ۳ سال گذشته خواهد پرداخت.
روسای جمهور ایران و سوریه علاوه بر دیدار و مذاکراتی ۴ ساعته در روز اول سفر، امشب نیز به مدت یک ساعت در فرودگاه دمشق به شکل خصوصی گفتگو کردند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:جاده هراز از امشب مسدود می‌شود.
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت ۲۱ امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت‌و گو خواهد کرد.
رئیس جمهور امشب پس از خبر ۲۱ سیما به صورت زنده در مورد مسائل مهم داخلی و خارجی با مردم سخن می گوید.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
رئیس مجلس امشب با مردم به صورت زنده گفت‌و‌گو می‌کند.
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: محموله ۴۹ تنی حاوی داروی آنتی بیوتیک خریداری شده، امشب وارد کشور می‌شود.
رئیس باشگاه بارسلونا ساعاتی قبل از بازی برابر اینتر با خوشبینی از پیروزی بر تیم ایتالیایی حرف زد.
رئیس جمهور امشب بعد از خبر ساعت ۲۱ سیما از طریق تلویزیون به صورت زنده با مردم گفتگو خواهد کرد.
رئیسی در این گفتگوی زنده تلویزیونی، درباره مهمترین مسائل داخلی و خارجی کشور سخن خواهد گفت.
مدیر روابط عمومی دفتر رییس جمهور نوشت که مصاحبه رئیس جمهوری با شبکه الجزیره درباره مذاکرات رفع تحریم ها، روابط با عربستان، چین و روسیه و توفیقات سیاست همسایگی امشب پخش می‌شود.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ