بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوضاع معلولین ضایعه نخاعی به ویژه پس از گرانی‌های چندین باره در کشور، چندان مناسب نیست. در همین دو سال تنها حدود ۱۷۰ نفر از افراد تحت پوشش مرکز حمایت از معلولین ضایعه نخاعی به علت زخم بستر و عفونت‌های ناشی از نبود لوازم بهداشتی فوت کرده‌اند. آمار طلاق و خودکشی هم در میان این افراد بیشتر شده است.
یک مقام مسئول کره شمالی در این راستا گفت: بیشتر خودکشی‌ها به دلیل فقر شدید و گرسنگی بوده است، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر یک اقدام متقابل داشته باشد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
یک مرد در ایالت جورجیا روز پنجشنبه در روستایی در جنوب این ایالت به دو تن از بستگان خود و مدیر رستوران فست فود شلیک کرد و سپس خودکشی کرد.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌های شکیرا و رفتارهای مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.
رسانه‌های فرانسه با انتشار تصاویری اعلام کردند که بر اثر وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر پاریس، مردم سراسیمه در حال فرار از محل حادثه هستند.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
مرد 45 ساله ضمن مراجعه به محل کار همسر سابق خود، با کلت کمری یکی از حاضران را هدف قرار داد و سپس خودکشی کرد.
مرادی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده از شوهر این زن، وی منکر هرگونه اختلاف و ضرب و شتم همسرش شد و اعلام کرد وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است، ولی در مواجهه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته که نشان می‌داد وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان است، به ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش، او را از پنجره به بیرون پرت کرده است و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
روزنامه ایران نوشت: بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌ها محمد مرادی پیش از خودکشی اعلام کرده است که می‌خواهد خود را در رود لیون فرانسه غرق کند تا توجه کشور‌های دنیا را به خود و ایران جلب کند.
معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
احمد العونان هم یکی از مردم "بدون" کویت است، نوشته: سال تحصیلی جدید کم کم شروع می شود و من نمی توانم برای دخترم گواهی عقب ماندگی ذهنی صادر کنم چون ما «بدون» هستیم...
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
صبح دوشنبه (بیست و چهارم مرداد) گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می‌فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی ۵۸ شد و زن ۳۵ ساله‌ای را مقابل سه فرزند ۵، ۱۳ و ۱۵ ساله اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.
پلیس واشینگتن دی سی اعلام کرد که مردی بامداد روز یکشنبه پس از کوبیدن خودروی خود به موانع نزدیک محوطه ساختمان کنگره آمریکا و تیراندازی هوایی از داخل خودرو، خودکشی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ