رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق توافق درباره حقابه هیرمند تضمین کننده منافع متقابل ایران و افغانستان و به نفع هر دو ملت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کشور ما در حوزه سوخت‌های فسیلی در رده بالای جهان قرار دارد، گفت: علم و دانش‌بنیان‌ها نشان داده‌اند که هیچ بن بستی در حوزه محیط زیست وجود ندارد.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: داور در اشتباهات بیشتر از همه ضرر می کند.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، عنوان کرد: دستگاه قضائی با افرادی که در این جهت اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
رهبر انقلاب صبح امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود. مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
مهدی چمران با اشاره به انتشار خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان در فضای مجازی اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع نه در شورا و نه در جای دیگری مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ