مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
مراکش در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زنان توانست تاریخ سازی کند.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نُهمین قهرمانی خود در فوتبال این کشور را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران دیروز موفق شد به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان از طرف فدراسیون جهانی مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی را دریافت کرد.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
خسوس ناواس، کاپیتان سویا در 37 سالگی در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.
امرسون پالمیری، بازیکن وستهم با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا به رکورد جالبی دست پیدا کرده است.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
مهاجم سال‌های دور پرسپولیس معتقد است این تیم با مهره‌های تاثیرگذار خود می‌تواند با دبل قهرمانی، تاریخ‌ساز شود.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، شب گذشته رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رساند.
از «میرزا حسین‌خان سپهسالار قزوینی»، صدر اعظم ناصرالدین‌شاه، به عنوان بانی این مسجد و مدرسه باشکوه نام می‌برند. او در سال ۱۲۵۸ ساخت این مسجد را آغاز کرد، اما اجل مهلتش نداد و در سال ۱۲۶۰ دار فانی را وداع گفت. پس از آن برادرش «میرزا حسن‌خان» کار تکمیل بنا را برعهده گرفت و در نهایت این بنا توسط نایب‌التولیه‌های وقف تکمیل و ساخته شد.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
سیمون مارسینیاک می‌تواند تاریخ‌ساز شود و تبدیل به اولین لهستانی شود که فینال جام جهانی را قضاوت می کند.
کریم باوی ستاره سابق فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.
دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد‌های فوتبالی است و ما می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم.
تیم ملی ایران به دنبال کسب سومین برد خود در تاریخ مسابقات جام جهانی است.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ