سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
حمله افشاریان به مربی ۵۰میلیاردی لیگ: تاکتیکت کو؟
رافائله پالادینو، سرمربی مونزا، به شدت از رفتارهای ژوزه مورینیو و اعضای نیمکت رم و اعتراض آنها به داور عصبانی است.
امیر قلعه‌نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
حاکم شارجه معتقد است با وجود اینکه باشگاه‌های این کشور برای حمایت از بازیکنان بومی ایجاد شده‌اند اما با افزایش بازیکنان خارجی، از این مسیر خارج شده‌اند.
یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی‌های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.
تیم مس کرمان حساب زیادی برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل رقابت های لیگ برتر باز کرده است و این موضوع در صحبت های مربیان این تیم کاملا مشخص بود.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید ایران باید در جام جهانی قطر به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما «نداشتن مربی» باعث شد تا به این موفقیت نرسد.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
روزنامه‌ها و بازیکنان اسبق قطر از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند تا سرمربی تیم ملی را اخراج کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
ریکاردو ساپینتو بار دیگر کنار خط جنجال ساز شد و اینبار بعداز دریافت کارت قرمز، به سوی داور حمله‌ور شد و سپس برای کتک زدن مربی گل‌گهر سعید الهویی به سمت نیمکت تیم حریف هجوم برد
جالب است که ساپینتو قبل از بازی از امیر قلعه‌نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
حمله ستاد امر معروف به مربی زن خارجی در تیم هندبال زنان سپاهان
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۵۱۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۸ تن از ایشان وخیم است.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.
پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ