جایگاه تماشاگران زن ایرانی در بازی فردا با روسیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
در جمعه سرد و به نسبت خلوت تهران، ذهن تماشاگرانى كه خوشان را به استاديوم رسانده اند شلوغ تر از هميشه است!
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فروریختن جایگاه یک ورزشگاه در حین مسابقات بسکتبال در مصر باعث زخمی شدن دست کم ۲۷ نفر شد.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
زلاتان ابراهیموویچ امروز در جایگاه ویژه تماشاگران ورزشگاه لوسیل در کنار امیر قطر و امانوئل مکرون تماشاگر بازی فینال است.
باید جایگاه خود را نشان دهید و به تماشاگر و این هیاهوی سالن کاری نداشته باشید و کار خودتان انجام دهید.
برگزاری بازی بدون تماشاگران لنز دوربین عکاسان را بیشتر به سمت جایگاه ویژه کشاند.
بر اثر ریزش بخشی از جایگاه تماشاگران تیم فوتبال کولو کولو شیلی چند نفر زخمی شدند.
در حالی که دوربین‌ها برای گرفتن ضربه کرنر سانتاماریا در نیمه دوم در حال حرکت بودند، هوادارانی در پس‌زمینه بودند و ظاهرا بهترین لحظات زندگی خود را در جکوزی سپری می‌کردند.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان ذوب آهن اصفهان است که حریفان دیرینه بر سر ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی و کسب اولین پیروزی مقابل چشم تماشاگران تلاش می کنند.
روز تاریخ ساز فرا رسید و بانوان هوادار فوتبال، مجوز قرار گرفتن در جایگاه تماشاچیان را به دست آوردند.
اولین عکس از جایگاه تماشاگران زن در بازی‌های لیگ ایران
با قرارگیری بازی استقلال - مس روی سامانه بلیت‌فروشی مشخص شد که جایگاه زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی در ضلع غربی ورزشگاه و سمت جنوبی جایگاه ویژه (زیر جایگاه خبرنگاران) خواهد بود.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان عصر فردا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
واقعیت این است خیلی از مربیان بر این عقیده اند تماشای بازی از نزدیک بهتر از مرور فیلم بازی است و به همین خاطر هر گاه زمان داشته باشند بازی حریفان را از نزدیک تماشا می‌کنند
امروز مطالبی همچون دلار توافقی گران شد، خبری مهم برای خساپا،  فولاد تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل، جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند، مجمع شکام ۱۴۰۱ | شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، سیگنال منفی و مهم نظام بانکی به بازار سرمایه، چرا سهامداران به سمت سیگنال فروشان می‌روند؟، گزارش عملکرد، زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود ۴ نماد پالایش، حمایت مهم شاخص کل کجاست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ