معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق زن به دام پلیس افتادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق زن و مرد که در جنوب تهران از انبار و پارکینگ خانه‌های شهروندان سرقت می‌کردند، خبرداد.
دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
دسیسه شیطانی خانم مربی رزمی‌کار برای استادش/ اعترافات کابوس زنان تهرانی/ نجات دختر فریب خورده از خانه پسر شیطان صفت/ نجات گروگان خارجی از چنگال آدم‌‌ربایان در ایران/ دزدان قطعات و لوازم داخل خودرو در دام پلیس/ معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد/ دختر ۳ ساله در چنگ بیمار روانی!/ دسیسه زن در قتل مرد بعد از عاشقانه های ممنوعه
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
مایفت به دلیل اختلافات خانوادگی از سوی همسرش «جعفر. خ» به قتل رسید و جنازه این زن روز جمعه تحویل خانواده‌اش داده شد تا به خاک سپرده شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
ستاره گفت: رسول مثل من قبلاً ازدواج کرده بود. او بچه داشت و همسرش را طلاق داده بود، وقتی با هم ازدواج کردیم گفت همسر سابقش هم ازدواج کرده است و قول داد مراقب من و دخترم باشد. دو سال بعد فهمیدم با همسر اولش رابطه دارد.
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۳ زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری‌های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می‌شوند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب بر که در مساجد از خانم‌ها سرقت می‌کردند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ