«صلاح البردویل» با تأکید بر اینکه مقاومت در نبرد انتقام آزادگان به رژیم صهیونیستی درس سختی داد، گفت که گردان‌های قدس بار دیگر معادله بازدارندگی را بر دشمن تحمیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
«افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش و خوردگی»، «استحکام چسبندگی بالا» و «آلودگی اندک» مهم‌ترین مزایای پوشش‌های نانویی است که برای شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت توان درهم شکستن اراده دشمن صهیونیست را دارد بر حل مشکل ریاست جمهوری در لبنان از طریق گفتگو هم تاکید کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
مقاومت عراق ضمن هشدار به سفیر آمریکا، از تصاویر برخی عملیات‌های ضد آمریکایی خود رونمایی کرد.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله طی سخنانی، تأکید کرد: مقاومت بهترین روزها و دشمن صهیونیست بدترین روزهایش را سپری می‌کند.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
رئیس پارلمان لبنان با اشاره به دستاورد مقاومت در آزادسازی خاک این کشور از دست اشغالگران صهیونیست از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مقاومت لبنان قدردانی کرد.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم اسراییل چاره‌ای جز تسلیم ندارد.
سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
جردن باروز در مورد اینکه رمز پیروزی‌هایش چه بوده است، تأکید کرد: رمزی وجود ندارد. شیوه کشتی گرفتن من خیلی متفاوت است و مقاومت برابر سرعت من، خیلی سخت است. من ورزشکار خیلی خوبی هستم، زیاد روی تشک حرکت می‌کنم، زیاد حمله می‌کنم و سرعتم بالاست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ