جردن باروز در مورد اینکه رمز پیروزی‌هایش چه بوده است، تأکید کرد: رمزی وجود ندارد. شیوه کشتی گرفتن من خیلی متفاوت است و مقاومت برابر سرعت من، خیلی سخت است. من ورزشکار خیلی خوبی هستم، زیاد روی تشک حرکت می‌کنم، زیاد حمله می‌کنم و سرعتم بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
چنس مارستلر که در وزن 79 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا شده، می‎‌گوید که از جمله سال گذشته جردن باروز علیه خودش استفاده کرده و او را شکست داده است.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: قطعاً ششمین دوئل حسن یزدانی و دیوید تیلور بسیار حساس و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.
چنس مارستلر با برتری مقابل جردن باروز در مسابقه انتخابی کشتی آزاد آمریکا بهترین کشتی‌گیر این کشور شد.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
چهره عنوان دار کشتی جهان و المپیک از تلاش خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت.
اسامی آزادکاران تیم ملی کشتی آمریکا برای حضور در پیکار‌های قهرمانی پان آمریکن اعلام شد.
با مشخص شدن آزادکاران آمریکا برای مسابقات پان آمریکن به نظر می‌رسد جردن باروز قصدی برای بازنشستگی از کشتی ندارد.
کشتی‌گیر مطرح آمریکایی سال ۲۰۲۳ را برای خود بسیار مهم می‌داند و قصد دارد در رقابت‌های جهانی بلگراد هم حضور داشته باشد. او همچنین در مورد حضور در MMA صحبت کرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
على سوادكوهى يك تنه جلوى طلسم ١١ ساله جردن باروز، ستاره پرافتخار آمريكايى ايستاد و فرياد شادى سر داد.
جردن باروز چه غذاهایی می‌خورد؟
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
جردن باروز با کسب طلای قهرمانی جهان 2022 رکورد اسطوره کشتی امریکا را شکست.
جوردن باروز با پیروزی مقابل نخودی حریف ایرانی‌اش یک طلای دیگر به گاوصندوق بزرگش اضافه کرد.
جردن باروز پرافتخارترین کشتی‌گیر آمریکا شد
جردن باروز پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا شد
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روزها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیمش از مسابقه امروز برابر مصر درس گرفته باشد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ابراز امیدواری کرد که نواقص تیمش تا زمان شروع مسابقات قهرمانی جهان از بین برود.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ