نفخ شکم یا معده زمانی رخ می‌دهد که دستگاه گوارش با هوا یا گاز پر شود. بیشتر مردم نفخ را با احساس پری، سفت شدن یا ورم شکم تجربه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم در سیرجان به میدان می‌روند.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
بنابر اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، در حادثه ریزش ساختمان در جنوب تهران، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
طبق فرمان رئیس جمهور تا شهریور ۱۴۰۱ باید واگذاری ایران خودرو و سایپا تعیین تکلیف می شد اما با گذشت حدود ۱۱ ماه از این موعد زمانی، حتی یک گام هم در این راستا برداشته نشده است.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کارش برای چهار سال آینده سخت است گفت: اعتقاد دارم ۱۱ طلا برای کشتی ایران در المپیک کم است.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به ۱۱ هزار نفر رسید، گفت: آخرتیرماه مهلت نهایی سنجش سلامتی نوآموزان است.
نوشابه رژیمی به دلیل نداشتن کالری اغلب به‌عنوان یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف این نوشیدنی نه‌تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه با افزایش وزن نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، مصرف نوشابه رژیمی می‌تواند با قند خون و فشار خون بالا همراه باشد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوازدهم اردیبهشت براساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌هی حساس را نشان می‌دهد.
در پی وقوع آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در در شرق چین که هنوز علت آن مشخص نشده، شماری جان باختند.
علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای دیدار با گل‌گهر سیرجان را اعلام کرد.
علت تیره شدن پوست می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی‌ترین آن تولید بیش از حد رنگدانه‌ها می‌باشد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی پیرامون مسمویت تنفسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه منطقه ۱۱ تهران ارائه داد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در برخی شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن خبرداد.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
حتما به شما هم توصیه شده است که مصرف غذا‌های فرآوری شده را کاهش دهید، اما به علت مزه خوب این نوع غذاها، کاهش مصرف آن‌ها برایتان سخت بوده است؛ بنابراین لازم است که بدانیم غذا‌های فرآوری شده حتما ناسالم نیستند، اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، بی‌ضرر هم تلقی نمی‌شوند.
ه فضانورد روسی در ۶ ژوئن ۱۹۷۱ ماموریت سایوز ۱۱ را آغاز کردند و پرتاب ماموریت سایوز ۱۱ از پایگاه فضایی بایکونور در جمهوری سوسیالیستی قزاقستان شوروی انجام شد. در ۷ ژوئن ۱۹۷۱ نیز فضانوردان به ایستگاه فضایی سالیوت ۱ رسیدند و آن‌ها در آن زمان رکورد طولانی‌ترین اقامت پرواز فضایی را شکستند، اما پس از بازگشت به زمین در ۳۰ ژوئن ماموریت موفق آن‌ها با سرنوشتی تلخ به پایان رسید.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ