فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درپی انتشار ویدیویی از حمله اراذل و اوباش به خانه‌ای در محله جردن ارائه کرد.
بنا بر نوشته یکی از این گردشگران، یکی از افرادی که آن‌ها را کتک می‌زده، گفته: «ما با داعشی‌ها و جنگیدیم و شکست‌شان دادیم، حالا حریف شما نشویم؟»
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
ایذه- دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
درحالیکه قریب به ۲۰ سال پیش، بهروز وثوقی طی گفت‌وگویی با ایرانیان کالیفرنیا، خاطره‌ای از احضارش توسط ساواک منتشر کرده بود، پرویز ثابتی مقام بلندپایه‌ی ساواک که اخیراً در کشور آمریکا دیده شده، در واکنش به اطهارات بهروز وثوقی گفت: برای وثوقی متاسفم، او را تابه‌حال ندیده‌ام، شخصیتی پایینی دارد»
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
کاربران کره‌ای از رییس جمهور کره به خاطر حمله به ایران انتقاد کردند./چندثانیه
ماجرای حمله ۲۵ آبان به مردم در محله خانه اصفهان و تصاویر دوربین‌های مداربسته از روز حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ماجرای حمله رسایی به حاج قاسم چه بود؟
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
در این فیلم ماجرای حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در آبان ۱۴۰۰ از زبان وزیر نفت را مشاهده می‌نمایید.
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
مدیرمسئول همشهری به ماجرای حمله به سلمان رشدی واکنش نشان داد.
ماجرای شهید شدن 11 شهروند ایرانی در این جنگ چیست و یا این که آیا ایران برای آزادسازی کویت از اشغالگر رژیم صدام نیروی نظامی به این کشور اعزام کرده است که در این جنگ به شهادت رسیده اند؟
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۵۱۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۸ تن از ایشان وخیم است.
شاگردان ساپینتو، امروز (دوشنبه) نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند
پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ