طبق فرمان رئیس جمهور تا شهریور ۱۴۰۱ باید واگذاری ایران خودرو و سایپا تعیین تکلیف می شد اما با گذشت حدود ۱۱ ماه از این موعد زمانی، حتی یک گام هم در این راستا برداشته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ تیر از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ تیر را بخوانید.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز ۱۱ پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت امور خارجه سودان، آتش بس در این کشور از ۴ تا ۱۱ این ماه برقرار می‌شود.
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه نخستین روز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش ۲۰ درصدی تجارت ایران و عراق طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود
درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون ۱۰۶ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ آذر ماه را بخوانید.
در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ آبان ماه را بخوانید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ