شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم در سیرجان به میدان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
بنابر اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، در حادثه ریزش ساختمان در جنوب تهران، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
جاده‌ نقل و انتقالات که با حضور سهراب در استقلال از فولاد صاف شد، در این چند سال پر رفت و آمد بوده است.
طبق فرمان رئیس جمهور تا شهریور ۱۴۰۱ باید واگذاری ایران خودرو و سایپا تعیین تکلیف می شد اما با گذشت حدود ۱۱ ماه از این موعد زمانی، حتی یک گام هم در این راستا برداشته نشده است.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کارش برای چهار سال آینده سخت است گفت: اعتقاد دارم ۱۱ طلا برای کشتی ایران در المپیک کم است.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به ۱۱ هزار نفر رسید، گفت: آخرتیرماه مهلت نهایی سنجش سلامتی نوآموزان است.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
۱۱ مرد با طراحی نقشه یک جنایت، دکتر رضا ضیایی و همسرشان مینو صابری را به قتلگاه مدنظرشان کشانده و با شلیک دو گلوله در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساندند. دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی از متخصصان گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران بود.
دزد ماشین‌های لوکس می‌گوید: «هر ماشینی را که اراده کنم حتماً سرقت می‌کنم. برای آن ماشین‌هایی که جی‌پی‌اس دارند هم برنامه‌ریزی کرده‌ام و از آنجایی که مدرک فوق‌دیپلم مدار‌های الکترونیکی دارم، دستگاهی را به قیمت ۱۱ میلیون تومان خریداری کرده‌ام تا مکان GPS را پیدا کنم.»
نفت مسجد سلیمان تا دقایقی دیگر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
نفرات منتخب مس رفسنجان در دیدار مقابل نساجی مشخص شدند.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
۱۱ مرد اصلی شاگردان دشان برای رویارویی با تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی مشخص شدند.
۱۱ مرد اصلی تیم ملی دانمارک برابر فرانسه مشخص شد.
اکثر رسانه های انگلیسی در مورد ترکیب احتمالی سه شیرها مقابل ایران اتفاق نظر دارند.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
فرزاد حسین خانی ۱۱ مرد اصلی مس کرمان مقابل استقلال را مشخص کرد.
شارلروا با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود دیدار برابر زولته وارگم را شروع می‌کند.
نفرات اصلی آلومینیوم اراک در دیدار مقابل هوادار تهران مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ