حتما به شما هم توصیه شده است که مصرف غذا‌های فرآوری شده را کاهش دهید، اما به علت مزه خوب این نوع غذاها، کاهش مصرف آن‌ها برایتان سخت بوده است؛ بنابراین لازم است که بدانیم غذا‌های فرآوری شده حتما ناسالم نیستند، اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، بی‌ضرر هم تلقی نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
نوشابه رژیمی به دلیل نداشتن کالری اغلب به‌عنوان یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف این نوشیدنی نه‌تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه با افزایش وزن نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، مصرف نوشابه رژیمی می‌تواند با قند خون و فشار خون بالا همراه باشد.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۰ سال به دلیل تحریم‌ها معطل مانده بود، با تیکه بر تخصص و توان فنی مهندسان ایرانی به بهره‌برداری رسید.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
در مورد قابلیت‌های روسیه برای بازیابی در آب‌های عمیق اطلاعات کمی وجود دارد. هر مأموریتی برای انجام این کار احتمالاً شامل بالا کشیدن هواپیمای ۱۱ متری به وزن تقریبی۲۲۰۰ کیلوگرمی از اعماق آب‌های دریا است؛ و این در صورتی است که این پهپاد هنوز سالم و یکپارچه باشد. اما اگر پهپاد در هنگام برخورد با آب شکسته باشد، برای یافتن آن نیاز است تا چندین کیلومتر مربع از بستر دریا بررسی شود تا بتوان قطعات آن را پیدا کرد؛ و این کار برای هیچ کس آسان نیست.
دکتر فاطمه نوروزیان عنوان کرد: ۹ نفر از دانش آموزان نیز در محل با ارائه خدمات بصورت سرپایی به حالت عادی بازگشته اند. عوامل درمانی در بیمارستان بیشتر ترس و شوک را دلیل اضطراب و نگرانی شدید دانش آموزان عنوان می‌کنند و افراد منتقل شده به بیمارستان دچار کمبود اکسیژن در خون نیستند و سطح اکسیژن خون آن‌ها وضعیتی طبیعی دارد و حال عمومی آن‌ها نیز خوب است.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
یکی از شایع‌ترین علت‌های قرمز شدن چشم، خشکی چشم است. در این مورد چشم‌ها دچار التهاب و قرمزی می‌شوند. در اکثر مواقع خشکی چشم بر اثر هوای گرم و خشک برای فرد رخ می‌دهد، اما دلایل دیگری مثل نگاه کردن زیاد به صفحه رایانه می‌تواند باعث بروز خشکی چشم شود.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
پریرا در این دو سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
یک منبع آگاه گفت: این کشتی به دلیل دریافت و تمدید گواهی نامه‌های بیمه‌ای محل استقرار خود را در فاز ۱۱ ترک کرده و پس از اخذ جدید گواهی نامه به محل استقرار باز خواهد گشت.
طراحی جدید و غیرعادی منوی استارت، یکی از دلیل اصلی نارضایتی بسیاری از کاربران از ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. مایکروسافت تغییرات متعددی را در بخش‌های مختلف ویندوز ۱۱ ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزوده شدن منوی استارت جدید در ویندوز ۱۱ است.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.
کاپیتان تیم ملی ایران دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل نیکاراگوئه به دلیل مصدومیت تعویض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ