رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کارش برای چهار سال آینده سخت است گفت: اعتقاد دارم ۱۱ طلا برای کشتی ایران در المپیک کم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۱۱ تومان افزایش یافت.
قیمت هر دلار آمریکا و یورو امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت و بدون تغییر بود.
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد را نشان می دهد.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله تغییری نداشته اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده است.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با روند افزایشی مواجه شده و به ۳۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.
هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در دوحه حال برگزاری است.
دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله ارز و طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
قیمت سکه بهار آزادی با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
چهاردهمین دوره مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب ۱۱ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افت هم زمان قیمت دلار و قیمت انس طلا ریزشی شده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان است.
همراه اول با هدف همراهی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، طرح قرعه‌کشی جام‌جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه میزبان عرضه ۷۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: رقابتهای جهانی با حضور بیش از ۱۰۴ کشور در سطح بالایی برگزار شد که متاسفانه عملکرد کاراته کاهای ایران در این دوره از مسابقات راضی کننده نبود.
طلایی پوشان اصفهان با متفاوت‌ترین ترکیب در این فصل برابر هوادار قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.
همیشه یکی از جذابیت‌های بازار سرمایه نگاه آماری به حرکت و روند بازار بوده. بر همین اساس سنا متناسب با ماه پایانی سال، به فراز و فرود شاخص کل در ماه آخر سال و همچنین سال اول دوره‌های نخست ریاست‌جمهوری انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ