دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار کامیون حامل کارگران در منطقه وزیرستان شمالی در پاکستان، شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
در اثر انفجار در منطقه روستوف روسیه، شماری راهی بیمارستان شدند.
بهارستان- انفجار گاز در یک منزل مسکونی در گلستان سبب ورود خسارت مالی و مصدومیت یک نفر شد.
معاون امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با تکذیب هرگونه انفجار در بیمارستان‌های سطح شهرستان کرج گفت: در حال حاضر اوضاع در شهر کرج آرام بوده و هیچ گزارشی از انفجار یا چنین موضوعی نداشته‌ایم.
بهارستان- انفجار یک کپسول گاز در شهر گلستان در غرب تهران سبب مصدومیت دو نفر شد.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
دامغان- انفجار در یکی از معادن زغالسنگ طزره دامغان چهار کارگر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار کپسول گاز سی ان جی یک دستگاه پژوپارس، چهار نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
بهارستان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان از انفجار مواد محترقه در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو نوجوان مصدوم شدند.
در نتیجه انفجار در مسجد دست کم ۹۰ تن مجروح شده و به بیمارستانی در پیشاور منتقل شده‌اند که وضعیت ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است. گزارش شده که دو پلیس کشته شدند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
بیمارستان ایمرجنسی کابل اعلام کرد این انفجار ۱۴ قربانی برجای گذاشته است. به گفته این بیمارستان ۴ تن در این انفجار شهید شده و ۱۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ