سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال آپوئل در مرحله دوم مقدماتی لیگ کنفرانس، باید به مصاف تیمی از صربستان برود.
سرمربی استقلال گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیم شایسته برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بودند که پرسپولیس در هفته های پایانی بهتر از دو رقیب کار کرد و در نهایت به جام رسید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شایسته این بود که در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: اتفاقات ناخوشایندی که برای این تیم افتاد آنها را از مسیر قهرمانی دور کرد.
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
در فوتبال ایران تا تیمی به مشکل بر می خورد اولین نقدی که به آن می شود، این است. تیم پلی میکر و بازیساز ندارد.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
هم تیمی هایم مثل برادرانم هستند، این را کوین یامگا در مورد حسش از تمدید قرارداد با استقلال می گوید.
استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی آن استقلال پیش از تعطیلات این مسابقات نیست. تیمی که هم در حمله خوب بود و هم در دفاع.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود گفت: نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم.
بعد از پیروزی استقلال در برابر نساجی و قهرمانی در سوپر جام ریکاردو ساپینتو تمرینات تیم را به مدت دو هفته تعطیل کرد و قرار است دور جدید تمرینات از پنج شنبه هفته جاری آغاز شود.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
شاگردان ساپینتو در هفته نهم لیگ برتر برابر تیمی به میدان خواهند رفت که شرایط خاصی دارد و هم تیم بدون شکست لیگ است و هم در بین تیم هایی است که کمترین برد را در هشت هفته قبل داشته است.
آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پیکان برگزار شد که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.
ریکاردو ساپینتو در آغاز راه لیگ بیست و دوم روزهای دشواری را در تیمی کخ مدافع عنوان قهرمانی است سپری می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتقدان عملکرد این تیم گفت: در دیدارهایی که برگزار کرده ایم هیچ تیمی از ما بهتر نبوده و روی اتفاقات همه امتیازات را نگرفته ایم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در یک نشست خبری جنجالی، به سوالات مختلفی پاسخ داد.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.
دروازه‌بان باتجربه ملوان بندرانزلی مدعی است که در جدال حساس برابر استقلال به دنبال امتیاز خواهند بود و حریف آسانی برای ساپینتو و تیمش نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ