ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لخ پوزنان بدون حضور ستاره ایرانی خود مقابل کائونو زالگیریس لتونی به پیروزی دست یافت.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
«گردشگری پایدار»، طی ۱۰ سال گذشته بسیار مورد توجه کشور‌ها پس از تغییرات اقلیمی قرار گرفته و از زمان همه‌گیری کرونا روش‌های پایداری شدن به شکل جدی در برخی از مقاصد در حال اجرا شدن است و حتی در روز جهانی محیط‌زیست در هفته گذشته (۵ ژوئن)، گردشگری پایدار یکی از راه حل‌های حفاظت از محیط‌زیست و نجات سیاره عنوان شده است.
ساپینتو در حال غیرعادی شیشه هتل ۵ستاره تهران را شکست!
پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل خاین شکست خورد.
تلسکوپ فضایی کپلر قبل از آنکه ۵ سال قبل برای همیشه خاموش شود، آخرین کشف خود را ثبت کرد. محققان با رصد آخرین داده های تلسکوپ ۲ سیاره مینی نپتون و یک سیاره احتمالی را رصد کرده اند.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
محققان برای نخستین بار یک ستاره درحال مرگ را هنگام بلعیدن سیاره ای رصد کردند. این رویداد چشم اندازی از آینده زمین در ۵ میلیارد سال آینده فراهم می کند.
زهره، مریخ، مشتری، عطارد و اورانوس بلافاصله پس از غروب خورشید یک قوس تشکیل خواهند داد
تا زمانی که آسمان صاف و منظره‌ای رو به غرب داشته باشید، از هر نقطه روی زمین این ۵ سیاره قابل مشاهده هستند. به گفته کوک اما این صف‌آرایی زیاد طول نخواهد کشید.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
اهواز- اتحادیه جهانی کشتی، اسامی پنج فرنگی کار برتر جهان را برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ جهان معرفی کرد که کشتی گیر خوزستانی در این فهرست حضور دارد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
فاینورد با بازی تعویضی ستاره ایرانی خود به برتری مقابل اکسلسیور رسید.
در آخرین شب از رقابت‌های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید با برد پرگل راهی مرحله بعد شد.
ستاره ملی پوش کشورمان با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با زدن ۵ گل در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو موفق شد در دقیقه ۵ دیدار مقابل اتلتیکومادرید دروازه حریف را باز کند.
دانشمندان دو ستاره کوتوله پیدا کرده اند که فقط ۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه طول می کشد تا به دور یکدیگر بچرخند و این چرخش سریع باعث جذب بخش هایی از یکی توسط دیگری شده است.
فاینورد در حضور کوتاه مدت و تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود به سه امتیاز مهم مقابل ایگلز رسید.
ستاره والیبال ایران در بین ۵ بازیکن آینده دار دنیا قرار گرفته است.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با زدن دو گل در نیمه اول بازی بامداد یکشنبه، توانایی‌های خود را یک‌بار دیگر به رخ کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ