در فوتبال ایران تا تیمی به مشکل بر می خورد اولین نقدی که به آن می شود، این است. تیم پلی میکر و بازیساز ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت های جنجالی و عجیبی را علیه ریکاردو ساپینتو به زبان آورد.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.
کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
با نظر ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی از لیست دربی خط خوردند.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
بدترین اتفاق دربی نود و نهم برای ریکاردو ساپینتو، مصدومیت آرش رضاوند در دقایق پایانی بود.
دو امتیاز از دست استقلال پرید و این تیم بهترین فرصت را برای صدرنشینی در لحظات پایانی دربی از دست داد.
یکی از صحنه‌های جنجالی دربی اخیر، درگیری لفظی یحیی گل‌محمدی با ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بود.
روز گذشته در آخرین تمرین استقلال پیش ازدربی ریکاردو ساپینتو از شاگردانش خواست دور هم جمع شوند و حلقه اتحاد تشکیل دهند.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرین استقلال امروز تعطیل شد و بازیکنان این تیم بعد از بازی با ملوان و هم چنین ریکاروی 24 ساعت استراحت خواهند کرد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال هنوز یکی بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو است و به نظر می رسد، در دربی هم از ابتدا در ترکیب تیم به میدان بیاید.
تمرینات استقلال به خاطر دربی اینروزها در زمین مجموعه ورزشی انقلاب به طور جدی پیگیری می شود و ریکاردو ساپینتو امیدوار است، تیمش روند صعودی را در این بازی هم دنبال کند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ