سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای نقل و انتقالات و وضعیت کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، تغییر دیگری به خود می‌بیند.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
سه روز قبل آیت الله سلیمانی نماینده پیشین ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امام جمعه سابق کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری هنگام مراجعه به بانکی در بابلسر به ضرب گلوله به قتل رسید.
امام جمعه بابل: هرکس که صورت قضیه و فیلم را ببیند، تشخیص می‌دهد که این اتفاق عادی نبوده. تناقضات در گفته‌های قاتل نشان می‌دهد که سلسله مراتبی پشت پرده است و تردیدی دراین قضیه نیست.
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که کریستیانو رونالدو قصد جدایی از منچستریونایتد را داشته است.
پرافتخارترین بوکسور اسبق تیم ملی گفت: باید برای موفقیت برنامه‌ریزی داشته باشیم، چیزی که در اردن وجود نداشت و برای همین تیم ناکام ماند.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه با شکایت او بسته نشده و اخیرا ۲۵ میلیارد تومان به این حساب واریز شده است، گفت: کاری کردند که «کالدرون» دیگر به پرسپولیس نیاید.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: این حجم اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود .
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
در این فیلم، نماهنگ «اغتشاش برنامه‌ریزی شده» را مشاهده می‌نمایید.
وزیر کشور اذعان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
رهبر انقلاب فرمودند: درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند؛ واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود.
بلیت هواپیما برای مسافرانی که میخواهند در هفته آخر تعطیلات برنامه‌ریزی کرده و به سفر بروند، مهیا نیست. در بیشتر مسیرها اصلا هواپیمایی نیست که ظرفیت بلیت‌هایش تکمیل شده باشد.
گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، از برنامه‌ریزی و تقویم مشخص شده برای لیگ این کشور بسیار عصبانی است.
مذاکرات مدیران تاپیکو با هیات بلند‌پایه روسیه در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
وزیر دولت اصلاحات گفت:‌ دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و حسن خمینی برنامه‌ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ