استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی آن استقلال پیش از تعطیلات این مسابقات نیست. تیمی که هم در حمله خوب بود و هم در دفاع.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بایرن مونیخ به اتهامات درباره رفتار نژادپرستانه با سادیو مانه، بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.
لئاندرو پریرا با رفتاری حرفه ای و دوستانه از پرسپولیس جدا شد، اتفاقی که به ندرت در فوتبال ایران رخ داده است.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.
بن فرحان در اظهارات خود در تهران ضمن آنکه مطالبی راجع به اهمیت روابط تهران - ریاض و آثار منطقه‌ای آن بیان نمود، از دو کلیدواژه حساس استفاده کرد و در واقع خواست دلیل بازگشایی روابط با ایران را توضیح دهد؛ آنچه وزیر خارجه عربستان به طور ضمنی در بیان خود آورد، اهمیت ویژه‌ای دارد، خواه دلایل اصلی باشند یا نباشند. بیان فیصل بن فرحان ناظر بر این است که شرایط محیطی، عربستان را به بازگشایی روابط کشانده است. این البته بیان دیپلماتیک مناسبی نیست و بوی انفعال از آن جاری است.
باشگاه سپاهان می‌گوید منشور جدیدی را برای رعایت رفتار حرفه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم‌های ورزشی به تصویب رسانده است.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با با بیان اینکه این تیم هنوز نباید از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید باشد، گفت: بهتر است مربیان قبل از بازی دست دادن به هم را کنار بگذارند!
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
لیونل مسی برای حضور در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل مارسی در جشن تولد همسرش شرکت نکرد و هواداران پی‌اس‌جی او را به خاطر این رفتار حرفه‌ای تحسین کردند.
کلیه کارکنان داروخانه موظف به رعایت رفتار حرفه‌ای، اخلاق داروسازی و کلیه شئون اسلامی و قانونی در همه جنبه‌های ارائه خدمت در داروخانه هستند و موسس داروخانه باید بر رعایت موارد فوق توسط سایر کارکنان داروخانه نظارت داشته باشد.
محمد اسلامی گفت: از مدیرکل به ویژه این انتظار را داریم که رفتار حرفه‌ای را همچنان حفظ کند و بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباشند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ارشد آژانس بین المللی در بازدید از تاسیسات کشور، گزارش نادرستی ارائه داد و مدیرکل آژانس هم آن را رسانه‌ای کرد که این رفتار وی حرفه‌ای نیست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
در ثانیه های پایانی بازی ایران در برابر آمریکا شاهد یک رفتار غیر حرفه ای از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم.
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که با دوبنده تیم بانک شهر در لیگ برتر به میدان رفت گفت: موفقیت در این پیکارها را مدیون راهنمایی و تجربه رضا یزدانی هستم.
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که با دوبنده تیم بانک شهر در لیگ برتر به میدان رفت گفت: موفقیت در این پیکارها را مدیون راهنمایی و تجربه رضا یزدانی هستم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
سازمان لیگ فوتبال رفتار غیر حرفه ای خود را در تغییر برنامه های از پیش تعیین شده ادامه می دهد.
اینجا چاله میدان نیست و ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم؛ درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک با انتقاد از رفتار بارسا با مارتین برایثویت از باشگاه کاتالان خواست از «قلدری کردن» دست برداشته و بازیکن دانمارکی را آزار ندهد.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در صورت ورود سیستم کمک داور ویدئویی درگیری و حواشی در فوتبال ایران بیشتر خواهد شد چون فرهنگ فوتبال متلاشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ