نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نشست کشاورزی قراردادی محصولات زراعی از حمایت مادی و معنوی این کمیسیون در برنامه هفتم توسعه از امنیت غذایی و کشاورزان خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یک فوریت لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب را تصویب کردند.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس جهت حمایت بیمه ای و قضایی از محیط بانان ارائه داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اقدام فراجا در برخورد با کشف حجاب در راستای اجرای قانون انجام می‌شود، گفت: مجلس از این اقدام حمایت می‌کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
مجلس شورای اسلامی تصویب کرد دو هزار میلیارد تومان جهت اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه را سپری نمودند با معرفی ستاد کل نیروهای مسلح، پرداخت شود.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید تولیدکنندگان جوان که خط مقدم بخش کشاورزی فعالیت دارند،حمایت شود،گفت: مجلس از ارتقای بیمه کشاورزی درلایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حمایت می‌ کند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی از سوی کسب وکارهای فعال در پلتفرم‌های داخلی معافیت مالیاتی آن ها را لغو نخواهد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از مالکیت صنعتی بر مصوبه قبلی خود در ماده ۷۱ این طرح اصرار کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مجلس از تصمیم دولت برای ادامه عفوها و «امتداد وحدت» حمایت می‌کند، این مسیر اتحادآفرین باید امتداد یابد چراکه جامعه ایران امروز به وحدت و همبستگی نیاز دارد.
مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.
در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترورشده سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت خوب لایحه بودجه ۱۴۰۲ تخفیف مالیاتی در بخش تولید، به ویژه در کسب و کارها مخصوصاً کسب و کارهای فضای مجازی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی «حمایت مالی از افشاگران فساد» در دستور کار قرار گرفت.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رسالت این سازمان را انجام پژوهش‌های مسئله محور بیان کرد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مجلس در حوزه صنعت آب، برق، نفت، گاز و پتروشیمی به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک خواهد کرد.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم گفت: اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی به معنای نجات کشور است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اتریش گفت: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش ارتباطات به ویژه روابط میان مجالس دو کشور استقبال و حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ