نفت مسجد سلیمان پس از دو تساوی پی در پی و بسته نگه داشتن دروازه خود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک‌ مغلوب استقلال مدعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
طبق خبرها، باشگاه رم دوباره به خرید مارکوس لئوناردو، استعداد تیم سانتوس برزیل علاقه نشان داده است.
آلموجرا کبار، مدافع 17 ساله دورتموند، هدف نقل و انتقالاتی جدید باشگاه بارسلوناست.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.
از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
امین الدخیل شب گذشته برای اولین بار پیراهن تیم ملی بلژیک را برتن کرد.
آقای تقی پسندیده، فرزند مرحوم [سیدمرتضی]پسندیده، برادر امام [خمینی]آمد. برای تهیه مسکن استمداد کرد و از برادرش رضا گفت و یادآوری کرد که قبل از پیروزی انقلاب، نامه‌ای از پدرش برای من آورد، جهت اشتغال و من او را به آقای خانیان معرفی کردم که در شرکت گاز مشغول کار شود و به خاطر آن سابقه، با امید به نتایج مطلوب، برای حل مشکل مسکن، به من مراجعه کرده است.
سپیدرود به عنوان قدیمی ترین تیم گیلان زمین چند سالی می شود که درگیر نابسامانی های مالکیتی است .
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام به قتل، به کشور خبر داد.
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، پس از پیروزی این تیم برابر میلان بار دیگر استعداد خارق العاده‌اش در یادگیری زبان را به رخ کشید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استرداد لایحه عضویت جمهوری اسلامی ایران در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا-اقیانوسیه به دولت موافقت کردند.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش در فرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش درفرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: نظام سلطه از سر عجز و استیصال دست استمداد خود را به سوی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان دراز کرد تا ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
مهاجم بااستعداد فوتبال ایران پس از یک دوره درخشان در پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر سیر نزولی سریعی همراه با سرخ‌ها داشته است.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که علاقه زیادی به بازی در کنار ژوائو فیلیکس دارد.
رئیس عدلیه با تاکید بر اینکه کار مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به جهاتی از کار سایر ضابطین و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، خطیرتر و با اهمیت‌تر است، خطاب به مدیران این مرکز گفت: باید برای پیشبرد هر چه مطلوب‌تر امور و مسئولیت‌ها در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از خداوند استمداد بطلبید و بر عقل خود رجوع کنید و شاخصه و اصول و ضابطه داشته باشید و در کارهای سخت و صعب، مشورت بگیرید.
در همان حالی که می‌کوشیدم خود را از مهلکه نجات دهم و فرار کنم، خاطره‌ای دردناک از ذهنم گذشت؛ خاطره‌ای از یک پیرزن اهوازی که به هنگام ورودمان به خرمشهر، در برابر تانکم ایستاد و با خواهش و التماس از من خواست که خانه‌اش را بر سرش ویران نکنم و ادامه داد: «اگر نجابت و مردانگی داشته باشی، این کار را نمی‌کنی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ