فردین آقابزرگی معتقد است؛ بسته حمایتی فوری بورس به دلیل ابهامات کلان به ویژه در نرخ بهره و عرضه اوراق اخزا اثرگذاری لازم را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی به معاونان شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استان ها دستور داد ضمن جلوگیری از احتکار زمین برای اجرای بسته ۱۹بندی مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده اهتمام داشته باشند.
قیمت دارو‌ها مثل دلار بالا و پایین می‌رود. قیمت یک بسته قرص سقط جنین در یک ساعت می‌تواند صعود و نزولی تا ۱۰۰ درصد قیمت داشته باشد؛ بسته‌هایی با ۱۰ عدد قرص برندی با نام اختصاری «ف» که تنها محصول موجود در بازار است و بسیار محبوب و پرفروش.
وزیر اقتصاد گفت: بسته ۱۰ بندی دولت درباره مهار تورم و رشد تولید که به تأیید رسیده است، پس از اخذ نظر فعالان بخش غیردولتی با حضور رئیس‌جمهور نهایی و ابلاغ می‌شود.
وزیر اقتصاد گفت: بسته ۱۰ بندی دولت درباره مهار تورم و رشد تولید که به تأیید رسیده است، پس از اخذ نظر فعالان بخش غیردولتی با حضور رئیس‌جمهور نهایی و ابلاغ می‌شود.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: در تولید علم و نوآوری که از سوی پژوهشگران ایرانی انجام شده ایران در رتبه بندی فناوری در اغلب زمینه های اقتصادی در زمره ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته است.
تربت حیدریه - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از اجرای ۱۰ مرحله طرح قرار دوازدهم با توزیع ۲۲۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.
دولت اسپانیا بسته کمکی ۱۰ میلیارد دلاری را برای کاهش نرخ تورم اعلام کرد.
محمدعلی احمدزاد اصل کارشناس بازار سرمایه در خصوص بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه بیان کرد: از بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه استقبال می کنیم و حتما اجرای بندهای این بسته اثر مثبتی در بازار سرمایه خواهد داشت.
مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه در صورتی می‌تواند کارساز باشد که چالش‌ در متغییرهای مهم و تاثیرگذار در بازار، رفع بشود. گمان می‌کنم سازمان بورس در این برهه زمانی باید تمرکز و توان خود را صرف رایزنی برای برطرف شدن تصمیمات اشتباه بودجه‌ای کند.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
شهردار تهران ۱۰ روز پس از انتشار گزارشی در مورد تهدیدها و آسیب‌های احتمالی شن‌چاله‌ها در خبرگزاری مهر، از پیگیری موضوع شن‌چاله‌ها از طریق دستگاه قضائی خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با واریز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده از مطالبات گندمکاران سراسر کشور میزان پرداختی به کشاورزان گندمکار به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای بیان کرد: در همین تهران ۱۰ زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده اند. شهرداری‌ها باید تدبیری اتخاذ کنند تا زورخانه‌های قدیمی به آثار ملی تبدیل شود. در رشت زورخانه‌ای داریم که بیش از صد سال قدمت دارد و قصد دارند آن را تغییر کاربری بدهند. باید این‌ها ثبت ملی شوند تا نتوانند آن را تغییر کاربری بدهند.
اخبار متعدد مالیاتی، تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز، کسری ۲۰ هزار میلیاردی بودجه  ۴ ماهه و آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از  مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
وزیر اقتصاد از تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز از کشور در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.
وزیر اقتصاد از تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز از کشور در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خبر داد.
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.
محدودیت جاده‌ای برای عید فطر وجود ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ