وزارت امور خارجه هلند امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که در حمایت از اغتشاش‌گران، سفیر ایران را احضار می‌کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کبدی بانوان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی هندی در هند مهارت‌های خود را تقویت می‌کند.
رقیه که والدین خود را از دست داده و در منزل دایی‌اش در اصفهان بزرگ شده، اعتقاد داشت که اجدادی هندی دارد.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها با لباس سفید برابر هلند بازی می‌کند.
سفیر هند در ایران ضمن حضور در محل برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون ایران دیدار و گفتگو کرد.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات مقام‌های ایران که باید هیئت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در بند‌های افغانستان را سنجش کند گفت در معاهده ۱۳۵۱ درباره سفر هیئت ایرانی چیزی گفته نشده است و با توجه به معاهده، ممکن است طالبان به هیئت ایرانی اجازه بازدید از بند‌های آب افغانستان را ندهند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفیر هلند در آنکارا احضار شد و ما این اقدام شنیع و نفرت انگیز را محکوم و به آن اعتراض کردیم. از هلند خواستیم که اجازه چنین اقدامات تحریک آمیزی را ندهد.
سفیر ایران در هلند به وزارت امور خارجه این کشور فراخوانده شد.
وقتی صیاد‌های لنج «مهران» بعد از ۱۵ روز روی آب ماندن، پای‌شان به ساحل سومالی رسید، نمی‌دانستند آن مرد‌های نقابدار که با اسلحه به استقبال‌شان آمدند، قرار است آن‌ها را به اسارتی دوساله ببرند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد. سفر صیادی‌شان به اقیانوس هند همیشه کوتاه بود، ولی این‌بار همه‌چیز فرق می‌کرد و راه خانه دورتر شده بود.
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
هلند در ادامه مداخلات خود در امور داخلی ایران، سفیر ایران در این کشور را به‌بهانه واهی نقض حقوق بشر احضار کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سفیر هلند در مسکو را احضار کرده است.
وزارت امور خارجه امارات، سفیر هلند در ابوظبی را در اعتراض به اظهارات مداخله جویانه سفیر کشورش در امور داخلی اردن احضار کرد.
وزارت خارجه هلند، وضعیت سراسر ایران برای سفر را «قرمز» اعلام کرد و به تمامی اتباعش توصیه کرده از سفر به ایران خودداری کنند.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
سفیر کشورمان در هند در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، برنامه کاری دوره مأموریت خود را ارائه کرد.
اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های خارجی که راهی ایران می‌شوند؛ ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی راهی کشورمان شوند و خانواده‌های‌شان همراه با آن‌ها سفر نمی‌کنند، اما ماجرای لوکادیا متفاوت است. خانواده این بازیکن، نقشی بسیار زیاد در پرسپولیسی شدن او داشتند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ