مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۰ هزار بسته لبنی میان خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ابلاغ طرح‌های مدیریت مصرف برق در شهر تهران منجر به کاهش ۲۰ مگاوات از مصرف برق دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ شهر تهران شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.
در هر گوشه ای از میدان امام حسین تهران عوامل اجرایی به مردمی که برای مهمانی غدیر آمده اند کمک رسانی می کنند.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: در حال حاضر تخم نوغان به ازای هر جعبه ۲۰ هزار تومان بین استان‌ها توزیع می شود و قیمت پیله ‌تر در زمان برداشت این محصول اعلام می‌شود.
دبیر اجرایی سمن یاران از برنامه‌ریزی برای توزیع ۲۰ هزار بسته آجیل در سطح کشور توسط جهادگران خبر داد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از شامگاه فردا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به منظور توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان بازگشایی می‌شود.
وزیر کشور گفت: تقریباً بیش از ۲۰ هزار چادر میان زلزله‌زدگان شهرستان خوی توزیع شد و بیش از ۴۵ کمپ نیز برای استقرار مستقر شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
رئیس انجمن دخانیات گفت: برآورد می شود سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سیگار قاچاق و ۱۰۰ هزار تن تنباکوی قاچاق در کشور توزیع می شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توزیع میوه شب عیدو کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از ۲۰ اسفند ماه در استان آغاز می‌شود.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان‌توزیع و این روند ادامه دارد.
تایباد ـ رئیس جهاد کشاورزی تایباد گفت: نانوایان تایبادی ۱۶ هزار قرص نان برای توزیع صبح امروز در بین مردم شهرستان تربت جام اهدا کردند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا ۳ آبان در قاهره مصر در حال برگزاری است.
مدیر شبکه آموزش گفت: ضریب جینی در دخانیات یک و نیم و در خوراک ۲۰ است اما همین ضریب جینی در توزیع آموزش به ۶۰ می رسد.
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با تداوم گرمای هوا، امروز (سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه) برق ۲۰ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ