معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
وزیر نیرو با اشاره به ناترازی سنگین و جدی در حوزه برق گفت: با ناترازی حدوداً ۱۲ هزار مگاواتی روبرو هستیم و امیدواریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.
اهواز- مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن کشور گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در خوزستان عملیاتی شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
شرکت آمریکایی گوگل می گوید به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور است شماری از کارکنان خود را اخراج کند.
آلفابت (شرکت مادر گوگل) در یادداشتی برای کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت اقتصادی ۱۲ هزار نفر از نیروهای انسانی اش را اخراج می کند.
امروز ۱۸ دی در مجموع ۱۲ هزار خودرو به تفکیک؛ ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید و ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در تالار خودرو بورس کالا عرضه خواهد شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
شهردار تهران با بیان اینکه از ۷۰ هزار هکتار بافت شهر، ۱۲ هزار هکتار آن بافت ناپایدار است، گفت: ۹۹ درصد بودجه را در سال گذشته محقق کردیم.
شهردار تهران با بیان اینکه از ۷۰ هزار هکتار بافت شهر، ۱۲ هزار هکتار آن بافت ناپایدار است، گفت: ۹۹ درصد بودجه را در سال گذشته محقق کردیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به جای اینکه به سمت محدودیت صید برویم که در برخی مواقع نیز موفق نبوده‌ایم و نتیجه آن نیز ۱۲ هزار صیاد بدون مجوز است، باید به سمت سرمایه‌گذاری و تقویت سواحل برویم.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار که ۴ هزار و ۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۲ هزار پروژه وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندمکاران ظرف روزهای آینده خبر داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ