سوسو، ستاره اسپانیایی سویا، خوشبین است فردا در سانچس پیسخوان با شکست یوونتوس، صعود به فینال لیگ اروپا را کنار هواداران جشن بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیار به عنوان یک میوه تازه و سرشار از آب، اغلب در فصل‌های گرم تابستان مصرف می‌شود. اما برخلاف باور‌های عمومی، خواص خواب‌آور خیار در شب همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بخوابید و صبحگاهی مناسب‌تری داشته باشید.
پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
رگ به رگ شدن مچ پا می تواند باعث درد و تورم زیادی شود. این آسیب معمولا در طول شب حادتر شده و در این میان متخصصین راهکارهایی مراقبت از مچ پای متورم ارائه می کنند که به کار بستن آن ها می تواند روند بهبود این آسیب را تسریع کند.
وزش باد زیاد نه تنها بینی و گلو را خشک می‌کند، بلکه چشمان شما را نیز خشک می‌کند که می‌تواند منجر به تحریک شود.
آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
تورم یک پدیده رایج اقتصادی است که می تواند تاثیر بسزایی بر ثبات اقتصاد و ساختارهای اجتماعی یک کشور داشته باشد. این موضوع قطعا در مورد امپراتوری روم نیز صدق می کرد. آن امپراتوری در قرون منتهی به فروپاشی نهایی دوره ای از تورم افسارگسیخته را تجربه کرد.
تقویت حافظه در شب امتحان با کمک برخی مواد غذایی می‌تواند باعث عملکرد بهتر مغز و در نهایت نتیجه‌گیری بهتر در امتحانات شود.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خواب ضعیف می‌تواند عامل خطری برای دیابت نوع ۲ باشد.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
احتمالا روشی معمول در هر خانواده ای برای تهیه این غذای خوشمزه وجود دارد، اما می توانید در آستانه‌ی سال جدید، روش های متنوع تری را هم امتحان کنید تا شادی شب عید شما رنگ و بو و شاید طعم تازه ای بگیرد. در ادامه می توانید انواع روش های طبخ ماهی را بخوانید:
رشته پلو یکی از غذای سنتی و لذیذ ایرانیان است که معمولا در ایام عید نوروز تهیه می شود. رشته پلو را با گوشت گوسفندی یا مرغ می توانید تهیه کنید.
ماهی از جایگاه ویژه‌ای در سفره ما ایرانیان برخوردار است و به ویژه در شب عید مهمان سفره بسیاری از ماست. اما ماهی به‌رغم فواید سلامتی بخش خود اگر به صورت درست و اصولی طبخ نشود، می‌تواند به یک غذای پرکالری و چه بسا مضر تبدیل شود.
کشف ۴ هزار تن پسته احتکار شده می تواند قیمت پسته را در بازار کاهش دهد.
استرس در حالت عادی می‌تواند به عنوان یک موتور محرکه عمل کند. اما به شرطی که میزان آن در حد نرمال باشد، استرسی که شما را به سمت جلو حرکت دهد بدون اینکه آرامش روحی و روانی زندگی عادی را مختل کند لازمه‌ی زندگی است.
قورباغه شیشه‌ای فلیشمن با داشتن پوست و گوشتی که به مقدار قابل توجهی نور خورشید از آن عبور می‌کند، می‌تواند سایه‌ای کمتر آشکار در هنگام خواب ایجاد کند. تیمی از دانشمندان به سرپرستی کارلوس تابوآدا زیست‌شناس از دانشگاه دوک متوجه شدند که این دوزیستان کوچک ترفند بسیار جذابی دارند که این عمل حفظ خود را تقویت می‌کند. هنگامی که قورباغه شیشه‌ای فلیشمن چرت می‌زند، شفافیت آن افزایش می‌یابد، تقریباً تا حد شفافیت کامل.
مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.
کار علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 تمام شد و این داور می تواند قطر را ترک کند.
گرفتگی بینی در شب به چند دلیل می‌تواند رخ دهد، از جمله تغییراتی در گردش خون، قرار گرفتن طولانی مدت‌تر در معرض آلرژن‌های داخل خانه، وضعیت خوابیدن و چند عامل دیگر. ­
دنی سبایوس معتقد است که پیروزی رئال برابر شاختار در بازی چهارشنبه، می تواند بهترین واکنش به تساوی شب گذشته برابر اوساسونا باشد.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
پرسپولیس خیلی خوب نبود و پیروز شد، این همان شب هایی است که می تواند سرنوشت یک فصل را مشخص کند؛ آنهم برابر تیمی که همه منافذ را بسته بود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش وزارت نیرو و همه نیروه‌ها از سراسر کشور خط پدافندی سامان و عمان با مدار برگشت که خط اول سامان­ ۱۰۰ لیتر در روز و در شب بیش از ۱۳۰ لیتر میتواند آب وارد مدار کند، همچنین خط دوم عمان نیز همینطور وارد مدار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ