مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
بایرن لورکوزن فردا شب و در یک بازی حساس به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.
دوشان ولاهوویچ یک پنالتی حساس را مقابل سمپدوریا از دست داد تا یوونتوسی‌ها دقایق پایانی را با استرس دنبال کنند.
سرمربی تاتنهام برای همراهی تیمش در بازی حساس سه شنبه شب مقابل میلان مجبور به سرپیچی از دستورات پزشک خود شد.
امروز هم در فوتبال اروپا و دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که سرآمد آن دیدار حساس سوپرجام بین رئال مادرید و بارسلونا در ریاض عربستان است.
رئال مادرید تی‌وی شب گذشته برنامه‌ای ویژه در مورد داور بازی فینال سوپرجام اسپانیا پخش کرد و انتخاب او برای این بازی حساس را زیر سؤال برد.
امیر عابدزاده ستاره پونفرادینا در شب پیروزی حساس این تیم برای فرار از منطقه سقوط بود.
در دیداری حساس از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین با درخشش لیونل مسی از سد مکزیک گذشت.
روبرت لواندوفسکی شب گذشنه یک پنالتی حساس برابر مکزیک را از دست داد تا همچنان برای گلزنی در جام جهانی ناکام باشد.
کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.
اسامی داوران دیدارهای شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. قضاوت حساس‌ترین بازی نیز به آنتونی تیلور سپرده شده است.
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.
در یک دیدار حساس و تماشایی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در شب درخشش خیره‌کننده طارمی موفق به گلباران براگا شد.
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
بوکا جونیورز شب گذشته موفق شد در دیداری حساس برابر ریورپلاته به پیروزی برسد.
بوکا جونیورز شب گذشته موفق شد در دیداری حساس برابر ریورپلاته به پیروزی برسد.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.
بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول بوندسلیگا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ