حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس پیش از این اعلام کرده بود به دلیل اشتباه محاسباتی، بخشی از زمین‌های ایران پشت دیوار مانده است و حالا طالبان به استناد این دیوار، ادعای مالکیت زمین‌ها را دارد.
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدیو از برخورد آرش رضاوند با مدافع پارس مدعی گم شدن یک پنالتی دیگر این تیم در بازی حذفی شد.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
یک کارشناس طب سنتی غذا‌های مناسب برای قلب را ذکر کرده است. قلب برخی افراد ممکن است ضعیف شده باشد و نیاز داشته باشند تا از خوردن غذا‌های سنگین خودداری کنند. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی درباره غذا‌های مناسب برای قلب صحبت کرده است.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
یک کارشناس طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. او در این برنامه روش تشخیص بیماری‌ها را از روی زبان فرد آموزش داد.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
اخیر جو بایدن در قالب ویدئویی که از وی منتشر شده به این نکته اشاره کرده که توافق برجام مُرده است با این حال وی به دلایل زیادی نمی‌تواند این مساله را به صراحت اعلام کند. از این رو، فرارو در گفتگو با ۳ کارشناس حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی و بررسی این سوال اساسی پرداخته که محرک‌ها و دلایل اصلی که رئیس جمهور آمریکا را از موضع گیری صریح در رابطه با آنچه شکست قطعی برجام و مذاکرات احیای آن گفته می‌شود باز می‌دارند، چیست؟
در حاشیه برگزاری یک مسابقه بسکتبال در آمریکا در حالی که مفسر رنگین‌پوست دومینیک ویلکینز در حال صحبت بود، باب راتبون گزارشگر و کارشناسی که کنار وی قرار داشت شروع به تشنج کرد و از هوش رفت.
گل مردود مس رفسنجان به سپاهان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ