نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت حمله به «سلمان رشدی»، این اقدام را حمله به ارزش‌ها و آزادی‌های صهیونیستی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
نخست‌وزیر اسرائیل از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیمی که به امنیت دیگر کشور‌ها پایبند نیست خودش را در معرض تهدید منقابل قرار می‌دهد؛ بنابراین کسی که خود ملتزم به امنیت دیگران نیست و در تاریخ خودش نقش بی ثبات در منطقه داشته حق ندارد کسی را در مورد مسائل امنیتی مورد تهمت قرار دهد.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی مجوز ورود سه عضو ارشد جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرزمین های اشغالی به علت دیدار با «کریم یونس» لغو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
واکنش به ایستادن ایران و اسرائیل کنارهم در مچ‌اندازی قهرمانی جهان!
فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به حضور همزمان پرچم ایران و اسرائیل روی سکو واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تمامیت ارضی و حق حاکمیت اوکراین را برسمیت می‌شناسد.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش در گفتگو با شبکه خبر گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد عمر کوتاه خود را کوتاه تر کند،‌ این گوی و این میدان.
​سخنگوی وزارت خارجه روسیه درخصوص حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که این اقدامی غیرقابل قبول از سوی طرف اسرائیلی است.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ