نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
لحظه شلیک و اصابت به هدف موشک راهبردی و برد بلند خرمشهر چهار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
اتوبان چمران، ترافیک، تعقیب و گریز بین دو خودرو، شلیک و در نهایت برخورد تیر به پیشانی یک کودک ۵ ساله... (این کودک در حال حاضر ۹ سال دارد)
ما سوختیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم/دادخواهی می‌تواند التیامی بر سوگ ما باشد/برای کیان پیرفلک آتش گرفتیم/تنها من مادر خدانور را می‌فهمم وقتی می‌گفت پسرم بهترین پسر دنیا بود/متهم ردیف دهم مسوولیت این فاجعه را متوجه فرماندهان عالیرتبه می‌کند.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
یکی از بازاریان می‌گوید: فرد مسلح حدود دو خشاب اسلحه کلاشینکف را در میدان شلیک کرد.بررسی های اولیه و غیر رسمی حاکی از آن است که فرد مسلح از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده است.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ