روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
نماینده مردم تبریز گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده و به عنوان سوءاستفاده از اختیارات و جایگاه نمایندگی که در این زمینه قانون مشخص وجود دارد این مساله را مورد رسیدگی قرار نداده است.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی باید توضیح دهد که در برابر حذف قیمت دستوری، چه برنامه ای برای تنظیم بازار دارد.
یکی از نمایندگان مخالف فاطمی امین وزیر اسبق صمت که به زدوبند برای آزادی یک زندانی متهم شده بود در این‌باره توضیح داد.
صدای ضبط شده نیم ساعته از واسطه‌ای که فرآیند احراز صلاحیت‌های پولی را شرح می‌دهد به دستم رسید. این فرد توضیح می‌دهد که صلاحیت یک نماینده که در مجالس هفتم و دهم حضور داشته از این طریق احراز شده است. هر چند سخنگوی دستگاه قضا اظهار کردند که هیچ کدام از این افراد با شورای نگهبان ارتباطی نداشتند، اما هرگز در این زمینه شفاف‌سازی نشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
مهدی باقری، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی از حواشی ایجاد شده در پی مواجهه نقدعلی، نماینده خمینی شهر و ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی توضیحاتی ارائه کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
موسوی با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت که شب گذشته با تلاش یک گروه حرفه‌ای بعد از گذشت پنج ساعت صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از حالت هک در آمده و اکنون این صفحه دست خود اوست.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران قرار است امروز در جلسه‌ای محرمانه با اعضای کنگره این کشور، توضیحات لازم را درباره تحولات مذاکرات احیای توافق هسته‌ای به آن‌ها ارائه کند.
نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تعیین ریاست فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود.
رئیس دفتر بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، موضوع تخلف در فولاد مبارکه را مربوط به دولت قبل عنوان و تصریح کرد: آیت الله رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه پیگیر این فساد بود.
مجید عشقی گفت: شاخص کل فرمول کاملا مشخصی دارد و هر کسی که محاسبه کند به همین عدد می‌رسد. هر نهادی امکان محاسبه شاخص را دارد و با هر روشی به عدد شاخصی که اعلام می‌شود، می‌رسد.
مصطفی طاهری نماینده مجلس و عضو کمسیون صنایع و معادن درباره خدمات پس از فروش خودروسازان و اینکه آیا رضایت عمومی از این خدمات وجود دارد یا خیر، توضیح داد.
سنگدوینی با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ