سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ میلیون واحد انواع ارز توسط پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۵۳ کیلو و ۶۷۲ گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فومن خبر داد و گفت: در این راستا ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد.
کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان
رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی داشته‌ایم.
رشت- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد و گفت: در همین راستا دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رشت- ۷۶۴ فقره انواع سرقت در قالب طرح قرارگاه مبارزه با سرقت در استان گیلان کشف شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۷۶۴ فقره انواع سرقت‌ها در این استان خبر داد و گفت: با کشف این تعداد فقره سرقت در گیلان ۵۷۲ نفر دستگیر شدند.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف ۵۹۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس در این راستا توقیف شد.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ