سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول با اشاره به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در شناسایی کالای قاچاق گفت: تنها داشتن شناسه رهگیری کافی نیست؛ بلکه ثبت انبارها و کالاهای داخل آنها هم ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد.
یک مقام مسئول با اشاره به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در شناسایی کالای قاچاق گفت: تنها داشتن شناسه رهگیری کافی نیست؛ بلکه ثبت انبارها و کالاهای داخل آنها هم ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد.
یک کارشناس فرانسوی درباره این اکتشاف گفت: «این نخستین‌باری است که شاهد کشف ۱۲۵ گور در یک گورستان واقع در غزه بوده‌ایم، همچنین این نخستین‌باری است که دو تابوت‌دان سربی کشف شده است.»‌
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالا در جنوب تهرن خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف یک کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین از معده ۲ نفر مسافرنما در این شهرستان خبر داد.
فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر از توقیف یک شناور باری توسط مرزبانان بوشهری در بندر عامری خبر داد.
کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون عدد لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
داورزن ـ فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: بیش از یک و نیم کیلوگرم مخدر شیشه در شهرستان داورزن کشف و ضبط شد.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
محققان موفق به کشف مغزی شده‌اند که ظاهراً بیش از ۳۱۹ میلیون سال قدمت دارد و ازاین‌رو، به‌عنوان قدیمی‌ترین مغز حفظ‌شده از یک مهره‌دار در طول تاریخ حیات روی زمین شناخته می‌شود. این مغز ظاهراً درون جمجمه یک ماهی از دوره کربنیفر باقی مانده است.
مدتهاست ثابت شده که کانگورو‌ها در سراسر استرالیای خشک بیش از حد هستند. این مشکل، تا حدی به این دلیل است که یک جزء حیاتی در شبکه غذایی سبز و قهوه‌ای غایب است: شکارچی راس هرم.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس کشف و توقیف شد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سنگ‌ها را ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برابر برررسی‌های به عمل آمده، فرد مذکور برلیان‌ها را از یکی از کشور‌های خارجی وارد کشور کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ