رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کشفیات در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۵ تن انواع خشکبار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف بیش از ۸ تن مواد محترقه در کهریزک خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱۷ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب این استان خبر داد.
آستارا- فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در چهار ماه گذشته ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها کشف شده است.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱.۵ تن پودر مکمل بدنسازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ