رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از ۲۴ هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در ۴ باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی توقف یک دستگاه خودروی سواری سمند ۵۰ کیلو حشیش و ۱۴ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان کشف شد.
باستان‌شناسان منتظر بررسی تاریخ‌های رادیوکربن چوب بقایای قایق هستند، ولی در حال حاضر حدس می‌زنند که ممکن است متعلق به قرن سوم یا چهارم پس از میلاد باشد. آن‌ها گمان می‌کنند که کشتی باستانی برای حمل چیز‌ها در امتداد رود‌های کوچک بین دانوب و شهر مرزی رومی ویمیناسیوم استفاده می‌شد. بقایای این قایق باستانی در اواخر ماه ژولای در معدن سطحی زغال سنگ درمنو در نزدیکی کوستولاک در حدود ۵۰ کیلومتری شرق بلگراد کشف شد.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با تلاش مأموران این پلیس یک دستگاه کامیون حامل بار آهن توقیف و ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۵۰ کارتن لوازم یدکی و تزئینی خودرو به صورت قاچاق به ارزش حدودی ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
باستان‌شناسان در جریان کاوش در یکی از سکونت‌گاه‌های رومی در بریتانیا، تعداد زیادی اشیاء مربوط به آرایش روزمرۀ بدن را کشف کرده‌اند.
سایت میر در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر اسیوط در مصر علیا قرار دارد. گورستان میر شامل گروهی از مقبره‌های صخره‌ای هم می‌شود که به طور کامل در صخره حکاکی شدند و قدمت آن‌ها به دوران پادشاهی قدیم و میانه باز می‌گردد. حاکمان استانی در مقبره‌هایی در دامنه‌ی تپه دفن شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه خودرو بنز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون عدد لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
چین به تازگی ذخایر عظیم طلا به اندازه نزدیک به ۵۰ تن را کشف کرده که ارزش آن در بازار با قیمت‌های فعلی در حدود ۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود.
محققان بعد از ۵۰ سال تحقیق عامل اصلی نابودی ازدواج‌ها را کشف کردند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد محترقه و قاچاق در محله بازار تهران خبر داد.
تیمی متشکل از ۵۰ ستاره شناس در یک پژوهش جدید وجود سیاره خارج از منظومه شمسی Wolf ۱۰۶۹b را تایید کردند که دور ستاره سرخ کوتوله‌ای مدار می‌زند.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر در رشت خبر داد و گفت: سه قاچاقچی دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۴۹ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرماندهی پلیس فروگاه های پلیس پیشگیری خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک دستگاه کامیون کشنده قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمشهر خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم صوتی و تصویری قاچاق خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
دبیر ستاد امر به معروف: طبق آمار تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده / طرح جدید، برای تخلف دانستن کشف حجاب و تعیین جریمه قابلیت اجرا دارد / اگر مدیر بانکی از فرد بدحجابی حمایت کرد باید هم از حقوقش کم می‌شود هم بخشی از بودجه رفاهی آن مجموعه به بودجه آموزشی تبدیل شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ