رشت- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد و گفت: در همین راستا دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
اهواز- فرمانده سابق انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۱۱ هزار سلاح غیرمجاز در استان در سال گذشته خبر داد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس راه آهن خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف ۱۱ میلیون دینار عراقی در پایانه مرزی باشماق خبر داد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
ناسا ماموریتی برای کشف حقیقت انجام داده است. در مارس ۲۰۰۹، آژانس فضایی کپلر را پرتاب کرد، یک برنامه اکتشاف که برای جستجوی سیارات احتمالی که حیات دارند طراحی شده بود. کپلر تاکنون تقریبا ۴۵۰۰ سیاره را کشف کرده است.
قدمتِ یافته‌های اخیر ۳۰۰۰ سال قدیمی‌تر از سرپرتابه‌هایِ خیاره‌دارِ کلاویس است که در سراسر آمریکای شمالی پیدا شدند، همینطور ۲۳۰۰ سال قدیمی از سرپرتابه‌هایی که قبلاً در همان مکان کشف شدند.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف ۱۱ میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران خبر داد.
اصفهان- مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری ۲ اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف ۱۱ عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان اصلی آشوب و تخریب در منطقه لواسانات خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۹ عدد کوکتل مولوتف کشف شد.
شادگان- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان شادگان و کشف ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی خبر داد.
تایباد ـ مدیر کل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۱ هزار عدد آمپول کمیاب در مرز زمینی دوغارون تایباد کشف شد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس کشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ