رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه طولانی، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان انتقال محمد محبی به این تیم، شفاف سازی کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما به هواداران‌مان می‌گوییم خیالشان بابت مجوز حرفه‌ای راحت باشد چون هیچ مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی‌آید.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
بندرعباس - با حضور معاون وزیر نفت و فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت تأمین امنیت سکوهای نفت و گاز و لنگرگاه‌های صدور انرژی بررسی شد.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری این پرونده به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم به زودی شاهد صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده باشیم.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
در پی اقدام به خودکشی دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه آخرین وضعیت ابن دانشجو را تشریح کرد.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید کشورمان در حالی روزهای پایانی اردوی خود را پشت سر می گذرانند که همچنان در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست و اعضا دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هم وطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.
مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه ای برای تیم های ایران را تشریح کرد.
با توجه به اینکه پروسه اداری سفارت اتریش در امارات بسیار متفاوت‌تر از سفارت اتریش در تهران است، بر همین اساس ویزای ایشان تاکنون صادر نشده و پیگیری‌های مستمر درباره صدور ویزای این ملی‌پوش در حال انجام است
سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را ببینند و از مراجعه حضوری خودداری کنند، گفت: در تهران از امروز بعدازظهر دو مرکز دیگر به مراکز صدور گذرنامه اضافه می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: پرونده هاشمی تحت رسیدگی قرار دارد. این فرد دو پرونده یکی در اجرای احکام و دیگری در حال رسیدگی دارد.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ