فرزین در مراسم معارفه خود قول داده بود «ماشین زیان دهی» این بانک را متوقف کند و حالا صورت های مالی سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته تا پایان تیرماه امسال خبر از تحقق این وعده می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: تداوم گرمایش زمین و خشکسالی موجب کاهش بارش و ماندگاری برف شده است، به‌گونه‌ای که در حال حاضر تقریبا هیچ برفی در ارتفاعات کشور باقی نمانده است.
رئیس مجلس در جمع بانوان موکبدار اربعین، گفت: مدیریت سفر اربعین به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را در سازمانی از جنس دولتی دنبال کرد و باید کاملاً مردمی دنبال شود.
مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد «کتابخانه‌ی ملی اشیاء BIM»، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.
این الگوی مدیریتی نزد نواصولگرایان حاکم است و تا تخریب ساختمان‌های مقاوم و مجوزدار به نحو دیگری ادامه خواهد یافت و از پاسخگویی هم گریزان هستند. وضعیت برخی از ساختمان‌های مسکن مهر که در دولت اول اصولگرایان ساخته شد را در زلزله کرمانشاه به یاد دارید؟ این تخریب نشان داد که ساختمان‌سازی‌ها در دوره جدید چه حال و روزی دارد؟ کل مدیریت شهری تهران چنین است.
در یکی از بی‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران، یکی از مدیران اسبق در حال گذراندن دوره مربیگری برای حضور روی نیمکت قرار دارد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه مدیریت مصرف برق در پیک اول گرما با موفقیت سپری شده و نیروگاه‌ها با ظرفیت کامل در حال کار هستند.
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش، گفت: گوزن زرد با توجه به وضعیت حفاظتی اش در لیست قرمز اتحادیه جهانی حفاظت، بسیار حائز اهمیت بوده در اولویت برنامه‌های مدیریتی سازمان قرار دارد.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: کارکنان باید با رفتار حرفه‌ای و رفع چالش‌های مأموریت و با استفاده از الگوی هوشمندانه مأموریت‌های دشوار را مدیریت کنند.
بانک ملی در ماه‌های پایانی سال ، حاصل مدیریت کارآمد خود بر منابع و مصارف را برداشت کرد.
حضرت آقا در کارآمدی؛ واقع گرایی، عملگرایی و مسئولیت‌پذیری، در عقلانیت؛ ولایت‌محوری، وحدت گرایی‌و آگاهی بخشی، در عدالت‌خواهی؛ قانون گرایی، رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در استکبارستیزی؛ حفظ نظام و تمامیت ارضی، خودباوری و دشمن شناسی، و در ارزشگرایی؛ مردم محوری، اسلام‌محوری و آرمانگرایی را به عرض اصول راهبردی مدیریت بحران در نظر دارند.
دادستان کل کشور گفت: اسلام به خاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حکمرانان، شجاعانه این خواسته‌ها را برآورده کنند و بدانند که پذیرفتن مطالبات مشروع مردم از، ویژگی‌های مدیریت کارآمد است.
داغ و درفش، تهدید و تخریب و بگیر و ببند‌ها چاره کار نیست. همان‌گونه که رییس دستگاه قضا اشاره کردند، باید ریشه مسائل شناخته شود. در صورت نشناختن ریشه مسائل و دست زدن به کار‌هایی که تناسبی با مدیریت کارآمد بحران‌ها ندارد، حتی صورت مساله نیز رفع نخواهد شد تا چه رسد به حل واقعی آنها.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: مشکل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعف مدیریت است و مشکل این وزارتخانه با تفکیک حل نمی‌شود.
قالیباف اظهار کرد: با صراحت می‌گویم اگر در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم و کارنامه قابل قبولی نداریم به این دلیل است که از فرهنگ دفاع مقدس در اداره کشور، مدیریت، تصمیم‌گیری و قانونگذاری در هر بخشی استفاده نمی‌شود و اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را مبنای مدیریت کشور قرار می‌دادیم شرایط امروز ما به مراتب بهتر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ