داغ و درفش، تهدید و تخریب و بگیر و ببند‌ها چاره کار نیست. همان‌گونه که رییس دستگاه قضا اشاره کردند، باید ریشه مسائل شناخته شود. در صورت نشناختن ریشه مسائل و دست زدن به کار‌هایی که تناسبی با مدیریت کارآمد بحران‌ها ندارد، حتی صورت مساله نیز رفع نخواهد شد تا چه رسد به حل واقعی آنها.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
از زمانی که، دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است جامعه دانشگاهی در شروع هر ترم تحصیلی با اخراج یا قطع همکاری با اساتید مواجه بوده است. این نکته زمانی مهم می‌شود که به آمار‌های رصدخانه مهاجرت بنگریم که از موج مهاجرت گسترده در کشور خبر می‌دهد.
شهاب زاهدی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار گرفته است.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین میلاد سرلک در فصل پیش روی لیگ برتر ندارد.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
اینیگو مارتینز پس از امضای قرارداد با بارسلونا گفت که خودش را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی تیمش جدیدش می بیند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیرات انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی بر اعتماد سازی و اعتماد بخشی به مردم پرداخت.
سرمربی تیم ملی در مصاف با قرقیزستان از مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی بهره برده است.
دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم نخستین بازی ملی خود را مقابل افغانستان انجام داد.
سرمربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه به بازیکن ایرانی تیمش اعتماد دارد و فصل بعد هم روی او حساب می‌کند، گفت: آرزو می‌کنم سال آینده سال احمدعباسی باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشس عجله نخواهند کرد.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
شاید اگر در مورد سلامتی خود از هوش مصنوعی سوال کنید، بهتر از مراجعه به سایت‌های مربوط به اطلاعات دارو و درمان باشد، اما باید احتیاط کنید.
مهاجرانی در اعتماد نوشت: فرانسوی‌ها اصطلاح معنی‌دار «عقل سرد» را برای اعمال حاکمیت و شیوه حکمرانی به کار می‌برند. ما به جای «عقل سرد» که چینی‌ها استاد کاربری‌اش هستند، از «هیجان داغ» استفاده می‌کنیم. از شورای راهبردی سیاست خارجی همین انتظار می‌رود که در برابر سیاست‌های راهبردی چین در منطقه از تعبیر اخلاقی و عاطفی «جبران کردن» استفاده نکند.
«می‌دانی از چه چیزی در امباپه خوشم می‌آید؟ اینکه می‌داند چقدر خوب است و این، اعتماد به نفس به شدت بالایی می‌آورد.»
فعال اصولگرا با انتشار توئیتی به اظهارات عین اللهی وزیر بهداشت درباروه ورود سپاه به حوزه دارو واکنش نشان داد.
زن گفت: خانواده عروس از اعتیاد پدرام اطلاع نداشتند و ما هم به هر ترفندی متوسل شدیم تا آن‌ها متوجه ماجرا نشوند. پدرام برای چند روز اعتیادش را کنار گذاشت و دارو مصرف کرد تا ازدواج آن‌ها به ثبت رسید.
«بوپرنورفین» نام قرصی است که در بازار بیشتر با نام «ب۲» شناخته می‌شود، این قرص شبه‌مخدر است و به درمان اعتیاد به اپیوئید‌ها (مواد افیونی) به کار برده می‌شود. در حقیقت این دارو نوعی مُسکن قوی و ضد درد است که در برخی از مراکز ترک اعتیاد برای درمان از آن استفاده می‌شود و بسیاری از افراد سالم به دلیل آگاه نبودن از عوارض این قرص، از آن استفاده می‌کنند و در نهایت به این قرص معتاد می‌شوند. مصرف این قرص توسط افراد عادی عوارض جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ